Hektické ráno

30 3 3
                                    

Ráno v pondělí čas 6:00

Pohled Elizabeth
Dnešní ráno nezačalo nijak dobře,ale takové jsou všechny pondělní rána.
V 6:00 slyším zvonit budík " konečně zmlkni"! Zařvala jsem.
To ,ale nebylo moc dobré ,slyšela to máma a samozřejmě přišla do pokoje a hned po probuzení začalo kázání.
Když máma odešla tak jsem si řekla "ještě pět minut"( každý kdo tohle řekne tak je hned jasné že to na pět minut není)
V 6:30 mě probudil telefon se zprávou jestli umím látku na test z Fyziky
"o doprdele" vyhrkla jsem.
Když jsem si řekla ,že ten test nějak napíšu tak jsem šla dost znechucená do kuchyně.

Pohled Carly
V 6:35 jsem si udělala snídani a kafe.Bylo to příjemné ráno než se do kuchyně vrhla Elizabeth. " Ach jo " řekla jsem když jsem jí viděla přicházet.
Elizabeth mi nakázala udělat jí kafe,ale já nejsem její služka tak sem jí řekla " a co kouzelné slůvko"?
Bylo dost směšné pozorovat její výraz. " No tak OK udělala by si mi prosím kafe " řekla Elizabeth.

Pohled Elizabeth
Musela jsem jí poprosit,ale aspoň dostanu kafe ,když v tom slyším jak říká"kafe došlo" no to snad ne kafe je moje droga ,když nemám kafe 8 krát denně tak se zhroutím.
A proto sem bez váhání vyběhla ven na ulici v pyžamu s rozcuchanými vlasy a bez bot do obchodu pro kafe bez povšimnutí výrazů procházejících lidí.

Když jsem se vrátila z obchodu domů.Tak jsem si dala vážně zasloužené kafe.
Pak následovalo oblečení,účes a higiena a další kafe. Už bylo 7:00 a škola mi začíná v 7:30 "stíhám" říkala jsem ještě před tím než jsem zjistila že mi ujel autobus,vlak a tramvaj.

Toto je zakončení této části.


seznamte se...DrogovyKde žijí příběhy. Začni objevovat