Tábor 1část

7 2 0
                                    

Vím že už je konec prázdnin a poslední kapitola byla vydaná na velikonoce, ale tak snad mě za to nezabijete XD

Pohled Clary

Ach néé!! Dneska je poslední den před táborem. Na ten tábor vůbec nechci! Jenom kvůli tomu že jsem propadla tak mám tadyty prázdniny peklo. Pojedu na tábor s bratrem a se setrou takže se tam budeme jenom hádat a rvát se. To mi tak hrozně nevadí, ale tet tábor bude s koňma! Nenávidím koně a vlastně všechny zvířata. Koně smrdí, jsou nebezpeční a mají hnusné zuby. No nic budu si užívat poslední den mého krásného rebelsky-princeznovského života. Vstala jsem z postele a šla si udělat snídani. V lednici toho moc nebylo a tak jsem si vzala jenom jogurt a k tomu vodu. FUUUJJJ voda mi nechutná, ale je to jediná věc na pití tady doma. Když dosnídám tak do kuchyně postupně vejde celá rodina. Jenom nad každým protočím oči a jdu do pokoje.

Pohled Elizabeth

Večer sem slyšela Clary jak naříká kvůli tomu táboru. Ona koně nenávidí, ale zato já je miluju. Už se těším až dostanu svého bělouše se kterým budu běhat a skákat přez překážky. Bude to boží až na to že jedou i mí sourozenci. Nechápu proč musíme jet spolu.

Z mích myšlenek jsem vstala a šla do kuchyně. Clary asi nemohla spát a tak už byla v kuchyni a potom odešla

Pohled Petera

Nechápu proč holky ten tábor tak řeší. Já od tamtud stejně uteču, už mám vše naplánované.

Po snídani jsem chtěl jít ven, ale máma mě a ségry nahnala, aby jsme si zbalili!Nikdy předtím jsem si nebalil!

-------------------------

Elizabeth si zabalila oblečení, deníček, sladkosti, pamlsky pro koně, hygienu, telefon a nabiječku, spacák a samozdřejmě zásobu kávy a tu si po zabalení všech věcí taky udělala a potom vypila.

Clary si zbalila všechny laky, oční stíny a tvářenky. Potom značkové oblečení, repráček na hudbu ,dvě velké čokolády Milka a telefon s nabiječkou.

Peter si zbalil oblečení, lak a gel na vlasy a elektronika nesměla chybět.

Líze bylo úplně jedno co si zabalí, protože si myslí že jsou už na to dost velcí, ale to oni opravdu nejsou.

Ráno 

Když zazvonil budík nastavený na šestou hodinu tak všichni neochotně vstali. Komu by se o prázdninách chtělo vstávat v šest hofin že?

Všichni byli byli zticha a jen se dívali do prázdna. Po půl hodině se konečně rozkoukala Líza která následně všechny svou energií vzbudila z jejich polospánku.

Na obličejích většiny z nich nebyl úsměv a ani trochu nadšení, které Líza požadovala a nebo si spíš přála. 

Konečně všichni projevili aspoň trochu aktivitu takže se kufry přenášeli do auta snadněji a lépe. 


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 27, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

seznamte se...DrogovyKde žijí příběhy. Začni objevovat