Jelikož jsou zítra Velikonoce tak jsem se rozhodla napsat díl o Velikonocích, tak doufám že si ho užijete
Den před Velikonoci(neděle)-20:00 hod.
Líza volá na Clary a na Elizabeth aby, šly pomoct při barvení vajíček."holky pojďte barvit vajíčka" z pokoje Clary se ozve "proč?...vždyť tenhle svátek snad slaví jenom na Vesnici kde je doba kamenná a na Velikonočních ostrovech...na Velikonočníchostrovech by to měli slavit mají to v názvu" podobný argumet byl slyšet i od Elizabeth.Lízaje k tomu nakonec dokope...a to není slovní obrat ,ale je to myšleno tak jak je to napsáno."Tak rozdělíme si práci.Já budu vajíčka barvit pomocí techniky s cibulí Clary voskem a ty Elizabeth budeš dávat na vajíčka košilky"
Clary vůbec nevěděla co má dělat a proto řekla že jde na záchod.Elizabeth se ten nápad taky líbil , protože neměla ani páru co to znamená a tak řekla že se popálila a že si to jde zchladit a dát náplast.
Asi po 30 minutách Líze došlo že tam ani jedna z nich není.Když je seřvala tak jim ukazovala co mají dělat každá znich tak trochu pochopila základ , ale ani potom co to chápaly tak odmítaly spolupracovat.Když kazdá měla asi tak 5 vajíček která jim trvala 1 a půl hodiny se Líza rozhodla že je pustí protože i kdyby na to měly sebevíc času tak to nikdy nedodělají."Díky mami díky že už toho můžu nechat a jít" děkovaly Clary a Elizabeth."kdo říkal že vás'nechávám odejÍt?Říkám pouze to že už můžete nechat ty vajíčka,uvařte si čaj nebo kávu a sem si sedněte" říká Líza.Clary si udělala čaj a Elizabeth samozdřejmně kávu."tak co po nás ještě chceš?" ptá se Elizabeth a Clary přikývne."chci vám vyprávět jak to vypadalo za mého mládí na velikonoce"poví Líza."aaaaaaaaa to bude zase nuda"vyhrne Clary.V tu chvíli domů dorazí James z práce a Líza mu hned nakazuje"řekni holkám že velikonoce nejsou žádná nuda a krásný svátek.Je to hlavní židovský svátek dokonce hlavnější než vánoce a to ví málo kdo musíme tu tradici zachovat.A přeci nechceš ,aby naše dcery vychovávaly své děti bez velikonoc to je nepřípustné!"(nojo máma učitelka)
James na to s klidem odpoví"můj názor na Velikonoce je ten že je to jenom volovina a že to slaví jen ubožáci já sám sem Velikonoce neslavil ani jako kluk vždy jsem si vylezl na strom a pozoroval ty ubožáky jak to slaví a když přišli chvíli popoledni jak je holky polily vodou"
"Tak vydíš mami Velikonoce byli k ničemu už dříve máme jako svědka našeho tátu"posmívají se Líze dcery."náhodou velikonoce se zase začínají slavit uvidíte že zítra za vámi příjde hodně chlapců i z vaší školy a ze třídy"upomíná Líza "jojo mami my to výme , ale zajímá mě co uděláš s Peterem" "s tím to mám náhodou dojednané"
Neděle 23:00 hod.
Všichni už šly spát
Pondělí 6:00
Líza je už nachystaná a zatím všichni spí.Líza slyší první koledníky potichu jim otevře a už vidí idoly Clary a Elizabeth "kde jsou holky paní učitelko?Musíme koledovat , aby neuschly a chceme od nich vajíčko" "Dívky ještě spí" "aha tak mi příjdeme později" "nene jen počkejte chlapci za našich časů kluci chodívali ještě dříve a my byly ještě v nočních košilích a rozespalé , ale stejně nás zmlátily" "dobrá tak je přiveďte aspoň uvudíme jejich krásu bez makeupu a udržíme tradici, ale zmlátili tak tomu bych tak neříkal"
Když Líza vytáhla netušící holky ven tak to bylo k pokukání. Jako první příšla Clary a její idol Alex ihned utekl protože se ztyděl za to že holka která se mu líbyla vypadala tak strašně.Ostatní kluci se jí taky lekli,ale ti jí radši zmlátily a potom se Clary pořádně probrala.To samé bylo i u Elizabeth ,ale protože Elizabeth bývá náměsíčná tak knim došla po svích a kluci se lekli že jde proti nim zombie tak radši vzali nohy na ramena a už se u nich doma asi nikdy neoběví.
Když šly holky šok dospat tak k nim do pokoje vtrhl Peter a Líza se jenom opřela o dveře a k tomo dodá "a to jste mi to nechtěli věřit"
Doufám že jste si tento speciál užili a že takové Velikonoce nikdo snad mít nebude XD . Mějte se krásně a užijte si velikonoce.♥
ČTEŠ
seznamte se...Drogovy
HumorRodina s moc nehezkým příjímením. Členové rodiny jsou Liza,James,Peter,Elizabeth,Clary a ti zažívají bláznivá dobrodružství které by vás mohli pobavit.