Portofoliul

53 7 1
                                    

~proza scurta~

ce draci am ca nu gasesc diezul

Miercuri
1 Martie
Ora 18:00

ERA 1 MARTIEEEEEEE!!!!ura......


Miercurea ies de la scoala la 2,ma duc direct la meditatie,ajung acasa la 5,dar pt ca era martisorul am mai bananait prin oras sa ma vad cu rude si cct-uri.

Ajung intr-un final acasa,ma apuc de scris cele 12 exercitii la algebra de 3 stele din lectie predata noua,termin de scris la 10,fac un portofoliu tampit pentru matematica "optional" care e matematica normala,la fel ca si dirigentia de altfel(yup,noi suntem acea clasa care face 6 ore de mate pe saptamana,3 de fizica si 2 de chimie,dar stati calmi,la niciunul nu se vede)si realizez ca trebuie sa mai fac si tema la chimie ,fizica si sa conspectez Japonia la geografie....si era 10 jumate.

Evident ca mi-am bagat picioarele si m-am culcat,fiind totusi constienta ca a doua zi urma sa am toate pauzele ocupate pt ca ...da...trebuia sa scriu,totusi.


Joi

2 Martie
Ora 8;00



Ajung la scoala,era fara 5.Prima ora aveam muzica.Pt muzica am avut de facut o chestie de 6 masuri in 3/4 cu triolete si alte note,si trebuia sa ne verifice la ele.Data trecuta venise sa ne zica sa facem asta,si plecase (profu),nu mai venise inapoi.Il asteptam noi bine mersi,se facuse si jumate,terminasem de copiat conspectul Japonie din caietul Deliei,cand Sebastian imi da un chilotel(din ala pt portofoliu),pt ca facusem tema de la mate optional (pe care atunci trebuia sa imi puna nota)insa nu aveam o tipla d-aia sa o bag in portofoliu,si i-am cerut lui.Vine asta la mine si realizez ca am uitat portofoliul acasa....

Era si jumate,profu nu venise,deci clar nu mai venea,iar eu stau la 5 minute distanta de liceu.I-am luat pe Delia si Gavrila cu mine si am plecat acasa sa imn iau portofoliul.Oricum, eu am pile la muzica,daca venea,ne motiva absentele.La jumatatea drumului,am realizat ca lasasem cheia de la apartament in clasa.AM FUGIT CAT AM PUTUT INAPOI,EU AM SUNAT-O PE ANDRA,GAVRILA PE GABRIELA,SI DELIA PEN YASMINA,SI DIN 3 FETE YASMINA A FOST SINGURA CARE S-A DUS SA IMI IA CHEIA DIN PUNGA CU SCHIMBURILE DE SPORT.Trebuia sa o arunce de la etajul 1 peste un gard care era la vreo 5 metri de peretele scolii,deasupra fiind vreo 2 copaci cu crengi foarte dese.Mi-era ca nu arunca calumea si cade in curtea scolii,sau ca ramane in pom sau orice,dar a aruncat cheia bine,SI AM FUGIT PANA LA MINE SI INAPOI PT CA DEJA SE FACUSE SI 45.

Am ajuns la fara 5 in clasa si nu aveam absenta,aveam portofoliul si gasisem si poarta deschisa in spatele scolii,astfel incat am putut evita gardianul.TOTUL DECURGEA MINUNAT.

Apoi toate pauzele:du-te si corecteaza tema la matematica( pt ca scriu cu pixul si paradoxal nu mai am pasta corectoare),scrie la chimie,scrie la fizica,schimba-te pt sport si asa au trecut pauzele mele...

Macar am luat 10 pe portofoliu....



....si poate imi luam si caietul de chimie uitat la randul lui acasa daca tot mersesem pana acolo....

#AM GASIT DIEZUL!!!!

MeoeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum