Tricourile pt uniforma

57 6 0
                                    

Dupa cum stiti,si trebuie neaparat sa mentionez din nou pt ca imi place sa ma laud,învăt intr-un liceu national care e cel mai bun din oras.Fiind cel mai bun,are anumite reguli tampite prin care sa iasa in evidenta.

Nu dau acum exemple,dar zic despre uniforma.Pana acum,eram noi mai cu moţ,ca uniforma noastra era blugi(de orice culoare)si cămasa cu sacou. Cel putin,eu asta am prins în clasa a 5-a.In clasa a 6-a,s-a schimbat.Nu am mai avut cămasa cu sacou.Am avut initial niste tricouri noi.Gri cu guler turcoaz pt băieti si cu guler roz pt fete.
Au sărit fetele in sus,ca ce,rozul ala de la guler nu merge asa,chiar cu orice...Ce,vreti sa aratam ca niste sorcove?Dupa multe partide de vot pt culoarea tricourilor facute de cei de la liceu,am ajuns la tricouri albe,simple,monotone,cu guler alb,care urma să aiba emblema liceului(care pana acm nu exista)pe piept.
Pe urma,si faza cu emblema.Tot ei au votat si cum sa fie emblema,si din toate modelele din lumea asta,au ales cred eu pe cea mai monotonă dintre toate.AGAIN.FACETI O TREABA MINUNATA,CLASELE 9-12!!MULTUMIM!

Bun,una la mana.

Apoi,am dat comanda de tricouri,nu mai intru in detalii cu mărimile si alte cele,in luna Octombrie.

Ghiciti cand au venit!Azi...-_-

Le-a luat 6 luni doar sa imprime o emblemă-_-...

Bn,hai ca o luna le-a luat sa hotărască ăstia emblema si tricourile,dar restul de 5 ce au facut?

Si aveau niste mărimi,de la xxxs la xxxl ,si erau prost puse.

Adică,gen,marimea M era undeva intre S si XS.

Întelegi,prost proportionate.

Si am cerut si cambrate.Surpriza!Cambratele s-au pierdut pe drum,gen-_-...

Si au dat cu nasturii pe dreapta la fete si pe stânga la băieti,mâneca scurtă venea pana dupa umăr,niste aberatii totale.

SLAVA SFANTULUI DUH CA MIE MI-A FOST BUN TRICOUL CU MANECA SCURTA!Ala cu mânecă lungă,e cam lălâu,dar comparativ cu altii,nu sta rochita pe mn.

Deci dupa atatea,bn ca macar mie imi sunt bune.

Hiu,bn ca am terminat.

MeoeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum