#Proza scurta
Personaje:Stirba≈Profa de Bio
Noi≈Noi≈14 Octombrie 2016≈
Ora de bio
Clasa
CnimSTIRBA:Buna ziua ,copii!
~era clar ca urmează ceva rău,niciodată o zi nu va fi buna daca Știrbă începe ora cu Buna Dimineata~
Noi:Buna ziua...
STIRBA:Am terminat totul de la organele de simt,nu?
Noi:Da.
STIRBA:Bun,atunci sa va pregătiți pt ca va urma un mic test....hmm....miercuri!
Noi:Ok!
EVIDENT CA TOATA LUMEA,IN FRUNTE CU MIHNEA,ERA SUPER PANICATA,DE ZICI CA VENEA APOCALIPSA!SA MOR EO,NU A FOST MIMENI ASA PANICAT NICI LA TEZA!!!Singura calma eram eu.Nu învățasem nimic,pt ca nimic nu se lipea de mine,ma obișnuisem cu ideea ca voi lua 2 indiferent de cat de ușor urma sa fie testu,făcusem eu un plan si eventual mi-ar fi dat si mie Delia(pt ca ea e colega mea de banca)niste chestii cat sa iau un 4 cu indulgență,dar ma rog.
~Miercuri~
STIRBA:Ahh,am uitat,lăsați ca dam luni,intre timp,va mai predau ceva.
~Luni~
STIRBA:Ahh,va făcusem subiectele,dar le-am lăsat acasă,miercuri dam test,clar.
~Miercuri~
STIRBA:(intra in clasa la si 30)Ahh,am avut ședință,nu am întârziat ca așa am vrut eu,deci dam test luni!
~Luni~
STIRBA:Ahh,iar am uitat subiectele,stați ca iar va mai predau ceva.MIERCURI TEST,CLAR!
~Miercuri~
STIRBA:Eh,uita ca in sfârșit v-am adus subiectele.Dar...nu va dau azi....va mai predau ceva.
Intre timp,vine laboranta in clasa si Stirba ii da o foaie intr-o mapa.In timp ce ii explica laborantei cate sa traga la xerox si ce sa facă cu ele,eu ,stand in a doua banca ,am observat ca era ceva grila ,cu multe întrebări si răspunsuri lungi,de un rand.Am dedus ca ala era testul nostru.
AJUNGI ACASĂ, CAUTA PE NET SUBIECTE CONCURSURI,NU GASESTE NIMENI NIMIC,TOATA LUMEA INTRA IN FIBRILATII DIN NOU,ca sa urmeze....
~Luni~
STIRBA:Nu am adus subiectele.
Intre timp,nu stiu cum dracu a făcut,ca le-a dat test celor de la 7A(noi având biologie înaintea lor si noi fiind 7B,la Maiorescu fiind doar 2 clase de cate fiecare an la gimnaziu)testul înaintea noastră.
Ce au făcut frații când au auzit?PAC,GRAMADA PE BIETII COPII:"DIN CE V-A DAT?A FOST GREU?LUATI TOTI 5?".Si prostii de la 7A:"A,pai a fost super greu,luam toți 3.Dar ca sa luati 10 pt ca noi suntem prostii vostri,erau subiecte de la olimpiada din 7Martie 2015 etapa judeteana."
~Facepalm10377201~
Bun,caută subiectele ,fa screenshot-uri,trimite pe grupuri, găsește baremu,fa copiuțe, ca intr-un final....
~Miercuri~
STIRBA:Scoateți o foaie de hârtie!
~AAAALELUIAH~
Eu ma mutasem cu Andra sa am de la cine sa copiez in caz ca nu erau testele alea(dar pana la urma ea a copiat de la mn ),aveam o copiuța lungă de 10 m cu 70 de variante scrise pe o foita băgata in penar,si din 70 de întrebări,ea ne-a dat de la 1 la 8 cu complement simplu(căutați pe google,n-are legătură cu romana)si de la 31 la 39 cu mai multe variante de răspuns,țin minte perfect.
Copiem toți,ia toată lumea 10,si vine bomba:
STIRBA:Am vrut doar sa va pregătesc pt genul asta de lucrări in caz ca veți merge vreodată la vreo olimpiada!Si așa ,as fi văzut si eu cine din clasa asta ar fi de olimpiada,dar cum pana si Giku a scris totul corect,e clar ca tovarășii de la 7A v-au spus subiectele si voi ați găsit răspunsurile.Deci,nu va trec nici-o nota in catalog(drept pt care nici nu s-a uitat la lucrări)A,și după vacanta o sa urmeze un test pt nota.
💣🔪😤
Cel mai lung capitol Meoe,yeya
*Stirba,cu toții speram sa mori calcata de tir*
CITEȘTI
Meoe
RandomCf ,meow, fac meoe si imi place sa fiu o pisica meow,uneori cred ca pestii au picioare mari,dar ursii ce fac atunci? Chiar nu stiu ce sa zic ,va rog frumos, salvati iepurii! *pamflet*