Poate ca...

29 6 0
                                    

Poate ca ar trebui sa fac ceva cu viata asta de cacat pe care o am si sa nu mai stau sa spionez copiii rai si rebeli care stau pana tarziu afara si ies la mine in cartier ,pe geam.

Adica ce dracu fac cu viata mea??Ar trebui sa ies din casa si sa-mi fac prieteni noi!!Da n-ai cu cine😑

Chiar n-ai cu cine si va spun si de ce.E un oras mic,aproape ca ne cunoastem cu totii noi intre noi.Fiecare stie cine vine dintr-o familie buna,cine nu,cine are bani,cine nu,cine are fite,cine nu.

Si tu?Tu esti un mucos mititel care daca sta treaza pana la 12 e badass😂

Cand traiesti asa esti tentat sa mai faci prostii si tampenii,nuj,cum ar fi funatul sau bautul,doar ca sa atragi atentie.Sa nu mai zic ca altii vad taiatul pe vene sau SINUCIDEREA ca pe un fucking mod de a atrage atentia (e de doamne fereste),asa ca mai bine funatul si bautul.

Daca lumea nu te place pentru cine esti tu yours yourself and you,mai bine sa nu te placa:).mai bine stai tu cuminte in casa,la 11 te culci ,si iti traiesti viata cu prietenii tai.

E vara.Copii ies afara.Incep relatiile temporare de vacanta si se termina perioada in care orice copil care nu are Autism mai pune mana pe o carte sau un caiet.Mai bine,daca tot e vara si majoritatea nu face nimic,incercam sa devenim o versiune mai buna a noastra,atat ca,comportament,cat si ca gandire.

Totul pleaca de la noi

MeoeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum