(lise 3. sınıf öğrencisiydin bütün gece uyuyamamıştın çünkü en yakın arkadaşın min cha sizin sınıfa geliyordu geçen sene tranfer öğrenci olarak başka okula gitmek zorunda kalmıştı ama bu sene geri dönüyordu sabaha karşı için geçmiş)
Annen:(adın)uyannnn
sen:yarım saat daha
(ve annen terliği fırlatır)
sen:ah ama anne bu haksızlık
annen:eğer hemen kalkmazsan ikinci terlik geliyor
sen:tamam tamam kalktım bak valal kalktım atma anne
annen::)))))))))))))) aferin benim kızıma hadi kahvaltı hazır
sen: tamam
(kahvaltı yapmaya aşağı inersin tam sofradan kalkıcakken )
annen:kızım bugün min cha geri dönüyor dimi
sen:ben onu tamamemn unuttum .
(hazırlanır ve koşa koşa okula gidersin sınıfta hiç kimse yoktu bir kişi hariç sizin sınıfın en yakışıklısı ama en gıcığı senle sürekli dalga geçen suga geçer sırana oturursun)
suga:günaydın çirkin ördek yavrusu(sana hep böyle seslenir)
sen:günaydın fifi(sugaya taktığın lakap)
(sen test çıakrıp çözmeye çalışırsın ama suga sürekli seni izler)
sen :nee var be
suga:be falan senin gibi bir kıza hiç yakışmıyor
sen:senin gibi derken.
( suga ayağa kalkar ve senin üstüne yürür o geldikçe sen gidersin en sonunda seni kapıyla arasına alır ve kulağına eğilir)
suga: tatlı
(sen şok olursun ama seninle dalga geçtiğini düşünürsün ondan kurtulmak için onu ittirirsin ama gücün yetmez tam o sırada kapı açılır ikinizde yere ve suga senin üstüne düşer)
sen:ahhhhhh uhhhhhhhh kemiklerim
suga:abartma 57 kiloluk bir insan üstüne düştü sadece
sen:kalk be üstümden
(suga kalkar o sırada sınıfa min cha girer ve sen boynuna atlarsın)
sen:seni o kadar özledim ki
min cha:bende seni fındığım hadi otur sana ne dedikodularım var.
(oturusunuz ve o sana bütün dedikoduları analtır yavaş yavaş herkez gelir ve ders başlar derse suga sana bi kağıt atara ve oku işareti yapar ama sen okumadan ona fırlatırsın o sana sen ona atarken hoca görür ve dersten atılırsınız okul koridorlanırnda takılırken okul salalnmaya başlar ve bütün herkez dışarı koşturur sen tam merdivenlerden inerken merivenden koşan irsi sana çarpar ve merdivenlerden yuvalanırsın bütün okul boşalır ama snin kafan kanıyodur yürüyemiyosundur ayağa kalkınca başın döner ve bayılırsın ve bi el seni belinden tutup kucağına alır bu odur suga seni sışarı çıkarır ve arabasına bindirir hastane ye gidersiniz doktor acil bişeyin olmadığı ama bir gece hastanede göz altında kalmanda yarar olduğunu söyler anne ni ararsın olanalrı bildirirsin annen hemen hastaneye gelir ama akşam olunca yanında bi kişi kalması gerekir)
anen.ben kalırım kızım
sen:gerek yok anen ben yiyim.
suga:merak etmeyin ben kalırım.
baban:sen kızımı kurtaran delikanlısın dimi?
suga.evet
baban:sana nasıl teşekkür etsem bilmiyorum
suga: eğer teşekkür etmek istiyosanız lütfen eve gidin ve dinlenin çok yoruldunuz(adın)bana emanet.
(sen bu sözlerin üstüne şok olursun anne ve baban gider siz odada baş başa kalırsınız)
suga:iyisin dimi çirkin ördek
sen:evet teş-
suga:rica ederim
sen: :)))))))))))))
suga: .)))))))
suga : sana bişey söylemem lazım(adın)
sen : söyle
suga: benimle çıakar mısın
(sen artık ona güvenirsin ve kabul edersin)
sen: evet