(2 yıldır amerikada yaşıyordun ama ailen korede yaşıyodu sen okulun yüzünden oraya taşınmıştın ve sonunda okul bitti sen koreye dönme kararı aldın çünkü aileni çok özlemiştin tabi kore yi de bu hafta sonu saat ikide uçağın vardı ama kimseye söylemedin süpriz olucaktı ve hafta sonu geldi çattı hazırlandın ve kalkdığın yurttan çıktın havalalanına geldiğinde uçağa yarım saat vardı sen bir kafede oturdun bi süre sonra kalktın ve uçağa binek için son kontolelrden geçtin ve uçağa bindin aklına ilk uçağa bindiğin zaman gelmişti çok korkmuştun ama yanında kuzenin j hope vardı ve elini sıkıca tutmuştu onuda çok özlemiştin ve uyuya kalmıştın bi sesle uyandın inişe geçiyordu uçak uçak inince direk kendi evine gittin kapı annen açtı)
annen:(kekeler şok olur) (adın)
sen:anne çok özledim sizi
(anen sana sarılır ve ağlamaya başlar siz içeri geçersiniz içeri geçtiğinde ne şans sa bütün akrabalrın burdadır tabi j hope yoktu o zaten akraba ziyeretlerini sevmez gelse bile senin için gelirdi herkeze sarıldın ve yorgun olduğu dinlenmek için odana çıkıcağını söyledin yukarı çıakrsın ve gördüğün manzara karşısında değişik hissedersin)
sen: hope senin burda ne işin var
(hope senin yatağına uzanmış kıyafetlerini kokluyodur seni görünce dili tutulur)
j hope: ş- şey ben
sen: tamam anladım birileri bni çok özlemiş.
j hope:hahah çok komik tabiki özlemedim
sen :az önce kıyafet koklayan bendim dimi.
j hope:şey(anenin adı) halam bana dediki git bi odasına bak kirli kıyafet vaermı varsa getir bnde kokalyarak buluyodum
sen:ordan bakınca buna inanmış gibi duruyomuyum hadi ama kuzi seni bilmem bn seni çok özledim
(der ve boynuna atlarsın oda sana sarılır sana çaktırmadan saçını koklar ve )
j hope:şampuan ını mı değiştirdin sen?
sen:ha hı ne
j hope:seslimi söyledim ben onu?
sen:evet
j hope:tamam daha fazla saklamıcam seni çok özledim sen gittikten sonra hergün geldim senin kokunu untmamak için eşyalrını kokladım yatağında uyudum çünkü
(j hope birden duru çünkü anen çocukalr yemek yiyoruz gelin diye bağırı hay ben bu zamnlamanın)
sen:hadi aşağı inelim
j hope:tamam
( aradan yarım saat geçer yemek yersiniz kapı çalınır gelen en yakın arkadaşındır(erkek) sana sarılır bu sırada hope görür ve seni kolundan sürükleyip odana götürür kapıyı kapatır seni kapıyla arasına alır ve)
j hope:cünkü sana aşığım
(sen şok olursun ve ona baakrsın gözleri parlıyordun ve birden boynuna atlayıp)
sen: tamam hope sadece zaman bende senden hoşlanıyorum.
( der ve yanagını öpersinhope sırıtarak sana baakr ve senin dudaklarına yapışır tam o sırada aşağıdan j hope gidiyosunuz hadi diye ses gelir sen onalrı uğurlarsın ve bütün gün j hope ile görüntülü konuşursunuz.