-3-

59 11 4
                                    


İki üç kilometre kadar gittikten sonra bir bağ evi göründü.Anahtar hiç bilinmeyen(!) bir yerde paspasın altındaydı.Altay kapının kilidini açtı. Omuzumdan hafifçe tutarak içeriye doğru ittirdi.
Evi iki katlıydı. Aşağı kat bir oda ve bir amerikan mutfaktan oluşuyordu.Mutfakta birde bar tezgahı vardı.Oda da ise bir şömine ve bu şöminenin karşısında kırmızı minderler , tozluca ahşap bir sehpa, köşe takımı duvarda ise küçük bir plazma tv vardı.Perdeler ise kremden griye dönmüş eski store perdelerdi.
Altay bileklerimden beni sertçe kendine çekti. Parfümünün kokusu artık çok daha yakından geliyordu. Kalbimin atışları hızlandı ve karnıma ağrı bir saplandı.

"Benimle burda bir gece geçirir misin Lavin? Sadece seninle uyumak ve sabaha seninle uyanmak istiyorum " dedi nefesini yüzüme çarpıtarak.

Hemen annem ve babama ne diyeceğim aklıma geldi.
"Altay anneme babama ne diycem merak ederler beni."
"Birşeyler uyduruverirsin. Bir kere sadece bir kere" dedi.
Kafamı yarım yamalak onaylarmış gibi salladım.

"Bu evet demek mi oluyor " dedi
"Bende seninle uyuyup uyanmak istiyorum bu yüzden evet " dedim.

Gülümsedi.
Beni bıraktı. Şömineyi yaktı ve sonra mutfağa geçti. Bende kırmızı mindere oturdum. Altay elinde iki kadeh kırmızı şarap getirdi
"Ben hiç alkol almadım Altay içmesem daha iyi"dedim.

"Çocukluk etme bir kadehden birşeycik olmaz" dedi.

Altay benden 3 yaş büyüktü.Beni hiçbir zaman çocuk olarak görmesini istemiyordum.

"Katılıyorum bir defadan birşey olmaz" dedim.

Aman Tanrım cidden ben çok saf salak bir kızdım. Hamsi beyinlinin tekiydim.Bende hayır diyememe hastalığı vardı. Kimseye- özellikle Altay'a- hayır diyemiyordum. Kadehin hepsini kafama diktikten sonra içim ürperdi , tüylerim diken diken oldu ve kendimi çok tuhaf hissetim. O nasıl iğrenç birşeydi zehirdi zehir. İlginç bir şekilde Altay'a dönerek bir daha koy dedim. Oda gülümsedi kendine ve bana bir kaheh daha şarap doldurdu. Bu ikinci kadehimdi.Bunu da aynı şekilde kafama diktim. Ama bu sefer kendimi az öncekine oranla çok daha tuhaf hissetim. Kalbim hızlı hızlı atiyordu. Altay kadehime tekrar doldurdu ve ben tekrar tek hamlede kafama diktim. Bu kez midem aşırı derece de bulanmaya başladı. Herşey çift çift görmeye başladım.Altay ise bana iyice yakınlaşmaya başlamıştı. Elleriyle dudağımı okşuyordu. Aniden eğilip beni öpmeye başladı.
Hemen onu ittirdim ve bir üst katta olan banyoya doğru koşturmaya başladım. Merdivenleri üçer beşer tırmanıyordum.
Hemen klozetin kapağını açıp eğildimve büyük bir öğürtü ile midemdeki herşeyi çıkarttım.
Altay ben kalkınca kolumu sıkıca tutarak yürümeme yardımcı oldum. Kaşlarını çattı ve söylenmeye başladı.

"Hay ben böyle işi ...... "Nerden bulaştıysam sana sen kim içki içmek kim. Kakaolu süt ten başka bi halt içemezsin sen
Lanet olsun sana . Beyinsiz , baş belası, aptal...
Altay'ın suratına boş boş bakarak:
"Beni ayıltıp eve götür Allah'ın belası." dedim ve komik birşey olmamasına rağmen kahkaha atmaya başladım. Kafam yarı çalışıyor yarı çalışmıyor gibiydi.

Bana tam altı fincan kahve içirdi. Içirirken de bir kamyon dolusu hakaret etti. Kafam hafiften yerine gelmeye başlamıştı. Kendime geldiğimi fark edince kolumdan tuttu. Çantamı ve ceketimi elime aldı ve arabaya bindirdi. Bir saatlik kadar bir mesafeden sonra, bizim evin alt sokağında durdu ve " İn aşağı" dedi .
Arabanın kapısını kıracak kadar sert kapatıp eve doğru koşmaya başladım.

Annem büyük bir hışımla kapıyı açtı:
"Lavin sen nerdesin? Telefonuna bakmakda mı aklına gelmiyor. Bu çok sorumsuzca bir davranış. İçeri gir haberin olsun babanın elinden seni kimse kurtaramaz artık çok sinirlendi.
Babam beni salonda ayakta bekliyordu. Kapının önüne gelme tenezzülünde bulunmayacak kadar fazla sinirlenmişti.
Diyecek hiçbirşey bulamıyordum. Ne deseler hakliydilar. Babam çok kibar sakin bir adamdı. Ama laz damarı tutarsa annemin dediği gibi onu kimse tutamazdı. Tersi çok pisdi.

MEDYA: ALTAY...
(BLU EQUIS)
Hikayede olduğu gibi şarap kadehi elinde. Güzel bir tesadüf:)

 Güzel bir tesadüf:)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
KARGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin