-2-

50 10 0
                                    

Abim çıkar çıkmaz telefonum çaldı Altay arıyordu hemen açtım. Beni beklediğini söyledi . Beni götüreceği süpriz yeri düşünerek deri ceketimi elime alip hemen dışarı çıktım.

Altay yakalanma korkusu yüzünden arabasını evin taa bilmem neresine park etmişti .

Altay sayesinde göt korkusunun neler yaptirabilecegini görebiliyordum.

Yaklaşık on dakikalık yürüyüş den sonra Altay'ı sonunda bulmuştum. siyah auidi arabasının kaportasina yaslanmış büyük bir keyifle sigara içiyordu.

Kahverengi dağınık saçları buğulu yeşil gözleriyle tüm dikkati kendisine çekiyordu.Uzerindeki beyaz tişörtü siyah pantolonu ile her zaman ki sade görüntüsünü bozmuyordu.

İşaret parmağı ve orta parmağı arasındaki sigarayı o büzdüğü dolgun dudakları arasına alıyor,içine bir anda çekiyor ve sanki bir şarkının ritmine uyar gibi geri üflüyordu. Uflerken boynundaki damarları ben buradayım diye çığlıklar atip iyice belirginleşiyordu.

Arabaya bindik.Altay'a açık kahve gözlerimi onun yeşil gözlerine dikerek:

"Nereye gidiyoruz artık söyleyecek misin" dedim.
Altay:

"Off be güzellik az sabır. Amma meraklısın diye çıkıştı.

Bazen Altay la olan ilişkime anlam veremiyordum. Ona olan ilgimi kullanarak benle ileri geri konuşabiliyordu.

Yol boyunca açtığı gürültülü yabancı şarkıları dinledik. Bir ara kırmızı ışıkta Altay'ın eli vitesteyken elimi elinin üzerine koydum. Sanki bir kedi yavrusunun başını okşarmış gibi önce ellerini sonra hafif sakallı yüzünü okşadım . Bu dokunuşlarım onunda hoşuna gidiyordu.O boynundan gelen odunsu sert parfüm kokusu beni ona çekti ve boynuna bir öpücük kondurdum.

Hiç konuşmuyor gibiydik. Arabayla otobanda giderken bi orman yoluna saptık.

ALTAY LAVİN'İ NEREYE GOTURECEK

CEVABI 3.BÖLÜM 'DE 💫

Arkadaşlar bu bölümde medyaya Zeytin'i koyacaktım.Fakat bulamadım. Ama bulmaya çalışıyorum.En kısa sürede onuda medyaya ekleyeceğim.

KARGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin