Το λεωφορείο θέλει περίπου ένα τέταρτο ακόμα για να φτάσει στο Σαν Κάρλος.Η Λουτσία έχει αποκοιμηθεί στον ώμο μου,είναι αρκετά μεγάλη διαδρομή τρείς ώρες.Δεν πήραμε πολλά πράγματα μαζί μας γιατί δεν ξέρουμε τι καταστάσεις θα βρούμε εκεί. Μου έχει λείψει ο αδελφός αρκετά,μικροί θυμάμαι ήμασταν δεμένα αδέλφια αλλά μετά τον θάνατο των γονιών μας άλλαξε αρκετά.
Το λεωφορείο μπαίνει στο κεντρικό σταθμό του Σαν Κάρλος και κόβει ταχύτατα μέχρι που σταματά.
-Λουτσία φτάσαμε.της λέω απαλά.
-Χμ τι ώρα είναι? Ρωτά ενώ ένα χασμουρητό φεύγει από το στόμα της
Κοιτώ την ώρα και είναι οχτώ το βράδυ.
-Οχτώ πήγε έλα σήκω να πάρουμε τα πράγματα μας. Της λέω και βγαίνουμε από το λεωφορείο,πάμε στο οδηγό που βγάζει τις αποσκευές και παίρνουμε τα δικά μας.
-Πάμε στην κεντρική είσοδο να βρούμε τον Χουάν!της λέω και πάμε προς τα εκεί.Έχει πάρα πολύ κόσμο εδώ πέρα γίνεται χαμός.Καθόμαστε σε μια άκρη μέχρι που μετά απο λίγο ακούω το όνομά μου.
Γυρνάω και πέφτει πάνω μου ο Χουάν και με βάζει στην αγκαλιά του μέσα.
-Ρόζα μου μικρή μου ήρθες δεν ξέρεις πόσο μου έλειψες.
-Και μένα Χουάν μου έλειψες.λέω και τον σφίγγω πάνω μου μετά από λίγο τον αφήνω.
-Χουάν από εδώ είναι η Λουτσία που σου έχω πει. Γυρνά και την βλέπει. Τον βλέπω που τα χάνει λίγο αλλά μετά της χαμογελά.
-Χάρηκα Λουτσία.της λέει και της δίνει το χέρι του
-Επίσης χάρηκα. Του λέει και πιάνει το χέρι του ενώ κοκκινίζει ολόκληρη.
-Λοιπόν πάμε? Λέει ο Χουάν.
-Ναι.Απαντάμε ταταυτόχρονα
Πηγαίνουμε προς το αυτοκίνητο του είναι ένα μαύρο τζιπ με μαύρα παράθυρα και αρκετά ψηλό.
Βάζει τις αποσκευές μας στο πορτ μπαγκαζ και μπαίνουμε μέσα. Εγώ κάθομαι στην θέση συνοδηγού ενώ η Λουτσία πίσω.Η απόσταση για το σπίτι είναι μικρή από ότι είπε ο Χουάν δέκα πέντε λεπτά.Βάζω την ζώνη μου και κοιτώ έξω από το παράθυρο.Δεν έχω ξανά έρθει στο Σαν Κάρλος οπότε θαυμάζω το μέρος. Φαίνεται αρκετά όμορφο μπορώ να πω και έχει πολύ θάλασσα που μου αρέσει εμένα πολύ.
Το αμάξι σταματά έξω από ένα τριώροφο σπίτι αρκετά μεγάλο και ο Χουάν κατεβαίνει κάτω κάνουμε και εμείς το ίδιο. Βγάζει τα πράγματά μας και πάει προς την είσοδο και τον ακολουθούμε και εμείς.
YOU ARE READING
ΤΑ ΠΆΝΤΑ ΓΙΑ ΣΈΝΑ
RomanceΗ Ρόζα είναι μία κοπέλα 25 ετών και ζεί μαζί με την φίλη της Λουτσία στο Σαν Πέδρο.Έχει έναν αδελφό τον Χουάν όπου είναι 7 χρόνια μεγαλύτερος της και εργάζεται σε ένα παραθαλάσσιο μέρος το Σαν Κάρλος.Εκεί ο Χουάν έχει μία εταιρεία μισή μισή με τον φ...