budak baru

57 4 3
                                    


Ok td hanyalah watak2nya...tp sebenarnya ada ramai lagi..saya perkenalkan watak utama dahulu

.....

Pada suatu hari di tandas,ada seorang pelajar baharu bernama lim hua yu...pada masa itu dia sedang mencari tandas...dan tersalah masuk ke tandas lelaki...waktu itu dia berfikir bahawa tandas itu kosong dan apabila dia membuka pintu tanda tersebut..dia ternampak seorang budak lelaki sedang membuang air besar...dan sedang berbogel...

Hua yu : AAAAAAAA!!!!!*menjerit* ma....ma..maaf..(lari)

Zhang hua : hey! Tunggu!apa yg awak buat ni!

Zhang hua pon trus mengejar hua yu..semasa dia mrngejar hua yu semua pelajar lain mrngetawakannya..

Zhang hua : k..kenapa korang kertawakan aq?

Qilin : kau nk buat lawak ka?

Zhang hua : weishenma?

Qilin : kau mmg sengaja x nk pakai seluar panjang ke apa?

Zhang hua: alamak..😰

Zhang hua segera berlari ke arah tandas untuk mendapatkan seluarnya semula...apabila sampai dia lihat seluarnya sudah tiada...

Zhang hua : aik mana seluar aku ni tadi ada...seluar ni boleh jalan sendiri ka??

Apabila keluar zhang hua ternampak seorang mak cik cleaner...dan dia pon memanggil mak cik itu...

Zhang hua: mak cik! Mak cik!mak cik ada nampak seluar saya ?

Aunty cleaner: hah? Ouh seluar yg dlm tandas td tu ke?

Zhang hua :haah yelatu

Aunty cleaner:ouh..ada ada tp kotor lah sbb mak cik dh buang dlm tong sampah...

Zhang hua:???buang??!...huh..x palah saya drpada x pkai seluar langsung..

Aunty cleaner: ha nah...maaf ye

Zhang hua: x pelah...

Apabila zhang hua masuk ke dlm klas kwnnya pon menegurnya...

Min yao: euuwww busuk nya kat kau hua hua...

Zhang hua :😑........*terpandang sesuatu*...bdk pompuan td..klas ngan aq???

Hua yu: ehh....lelaki td....dia..klas dgn aq...aduh mcm mna ni...habis la aq...

Zhang hua: hey apasal awak masuk tandas lelaki td??awak nk intip saya eh?..saya tahu lah yg saya bi hensem...x yah lah sampai nk usya dlm tandas...😏

Hua yu.: erk...😒*perasannya*..err..maaflah saya bdk baru..saya x tahu tu tandas lelaki..saya masuk je lah..

Zhang hua : amboi2 senangnye mintak maaf...disebabkan awak lah saya kna gelak satu kolah...dan sbb awak lah seluar saya masuk dlm tong sampah...

Hua yu: ouh ye ka patut lah busuk...

Zhang hua : 😠...apa!!

Tetiba je cikgu diorang pon masuk...

Pn.guang: zhang hua knapa kamu berdiri kat situ!..mana tempat duduk kamu!ke kamu nak berdiri kat luar!

Zhang hua : erhh.......adoi kna lagi..*dlm hati*..s..situ cikgh...

Pn.guang: habis kenapa kamu berdiri lagi kat situ kamu nak ngorat dia ka apa?..

Zhang hua: eh x lah cikgu..

Pn. Guang: dh pegi duduk

Zhang hua:  b...baik c..cikgu..

____________bersambung _____________

Ok takat tu lah dulu saya tulis..saya ni jarang update jd sorry leh klau buat korang tertunggu-tunggu...
Selamat membaca..😊

shcool love storyWhere stories live. Discover now