Zhang hua :huh akhirnya boley rehat...eh hua yu x mkn lagi?knapa eh?..emmmm...*menuju ke arah hua yu* .....hey yu yu knapa kau x mkn ah?kau mmg x da duit ka apa?
Hua yu : aq ada duit lah....aq cuma simpan duit tu untk beli apa yg aq nk....yg kau sibuk ni apahal...
Zhang hua : saja menyibuk hal org...sekali skala je... Hehe..asal kau x bawk bekal ja kn senang...
Hua yu : mama aq msk lambat...lagipon aq dah biasa x mcm kau...ada gastrik x mcm aq mana ada....😜
Zhang hua : yelah aq nk mkn kat sini boley?...tmpt lain dh penuh..
Hua yu : klau aq kata x bleh kau nk buat ap?
Zhang hua : aq nk ddk gak...
Hua yu : so baik kau x yah tanya...buat abis ayir liur ja..
Zhang hua : fine...*makn sup sotong*
Emmmmm...sodap..x nk keHua yu: menyampah lah aq dgn kau nih...
Zhang hua : menyampah?sapu sampah aq tau lah...heheeh..😁
Hua yu : 😒
Zhang hua : hehe...tul x nk ni..
Hua yu : kau nk mkn baik kau cpt klau x aq sumbat stokin ni dlm mulut kau...
Zhang hua : yelah2
Lepas rehat diorang pon cam biasa lah...baik klas...
Di atas klas.............
Hua yu : apasallah mamat tu slalu nk cari pasal dgn aq?!...geram betul..rasa nk bubuh arang kat muka dia bagi jd negro...slalu sgt perasan diri tu ensem...naik muak aq...*luahan hati hua yu*
Beberapa minit kemudian ada seorang senior dtg untk memberitahu yg ckgu.ling x dapt msuk sbb ada mesyuarat...
Senior : ni hao..saya dtg ni nk gitau yg pn.ling x dpt masuk sbb ada mesyuarat..
Min yao : ouh bagus lah...
Senior : erk..😧..yelah..bagus untk awak...ok saya pegi dlu..
Semasa cikgu x da..hua yu tertidor kat dlm kelas...masa hua yu tgh lena tidor...zhang hua senyap2 mengambil beg hua yu dan menyembunyikannya di belakang klas.....bila hua yu bangun.......
Hua yu: warrhhh*menguap*emm...mcm ada sesuatu yg ilang lah apa eh....emmm...
Zhang hua : hua hua ha...*ketawa jahat*...padam muka kau...
Hua yu : hmmm benda apa eh...err...hah?! Beg aq!kemanakah kau pergi?!
Zhang hua pergi ke arah hua yu dan berpura-pura bahawa dia x tau apa apa...
Zhang hua : asal kau ni...gelabah cam beruk mak ye...
Hua yu : hmmm...beg aq ilang..kau ada nampak tak?
Zhang hua : x plak...*tersenyum*
Hua yu : yg kau ni senyum2 mcm jamban busuk asal?
Zhang hua : saja...sedekahkan senyuman untk kau supaya kau x risau...
Hua yu : haduih...elok2 lah...ada kunci rumah aq dlm beg aq...aq nk masuk mcm mna klau x da kunci...mama ngan papa aq balik mlm...mcm mna ni...
Zhang hua : hah?! Yeka?
Hua yu : ye la..yg kai tergejut macam berok ni apahal...
Zhang hua : hehe aq rasa aq ada plan*dlm atinya*la x pelah klau mcm tu kau duduk lah umah aq seblum mama ngan papa kau balik..
Hua yu : hah?!%&#......sewel ka?!
Zhang hua :secara teknikalnya....x kot.
Hua yu :ish kau ni...jomlah tlog aq cari...
Zhang hua : tak nok..😝..
Hua yu : x nak sudah biar aq cari sendiri...
Hua yu mencari di merata tempat kecuali belakang klas krana terlalu ramai lelaki termasuk zhang hua qilin dan min yao...
Bila loceng terakhir berbunyi mareka suma pon balik...
Hua yu : aduhai mna aq punya beg ni....sapa punya keje ni klau aq tau...aq cincang2 dia pastu bagi mkn kat buaya ..baru tau...
Zhang hua terdengar apa yg dicakap oleh hua yu td....mmmmmm...mna nk cari nih...
Zhang hua : aiya betul ka?! Mampus aq...
Harini zhang hua balik jalan kaki....masa dia jalan dia ternampak hua yu dan dia pon pergi menghampirinya...
Zhang hua : wei hua yu
Hua yu : opochot mak kau pink!!
Zhang hua : oii elien pon warna ijau asal dtg kat kau jd warna pink?
Hua yu : ish kau ni x kcau idup aq sari mmg x sah...
Zhang hua : hehehe...jgn marah...
Hua yu : dh malas nk layan kau...😝..
Zhang hua : sempat lagi kau jeler lidah kat aq eh..apa lah..
Hua yu tiada tenpat nk dituju jd dia hanya duduk di taman permainan dan melihat kanak2 kecil bermain...
Semasa di umah zhang hua....
Zhang hua : hmmm aq kna pegi cari hua yu nih...x kan nk biar dia jln sorang2 sampai mlm...
Semasa zhang hua lalu di tmn dia pon ternampak hua yu...
Zhang hua : ha tupun dia...oit yu yu oii ...kau nk pegi mna ni?
Hua yu : ish kau lagi x da org lain ka?
Zhang hua : ish kau ni aq tanya kau nk pegi mana? X kan kau nk tunggu sini sampai mlm?
Hua yu : klau boleh...
Zhang hua : cih...klau...kau x takut ke klau org jahat dtg buat sesuatu x senonoh kat kau?
Hua yu :..emm
Zhang hua : ha mcm mna?
Hua yu : emmm ..hehe..tawaran duk rumah kau tu masih ada ka?😅...😁..
Zhang hua : ha tau pon takut ...
Hua yu : dh lah jom...nnt ada org jht...jom lah..
Zhang hua : pulak...yelah2..
Di rumah hua hua..
Zhang hua : mama hua hua dh balik...
M.hua hua: ha dh balik pon....ha hua yu kamu pergi lah baik atas dulu...salin baju...pkai baju hua hua dlu...pastu trun mkn sekalk...
Hua yu : ehh... X palah saya duduk kat atas je lah...
M. Hua hua: x pa turun ja...kesian kat aunty penat aunty msk...
Hua yu : ouh..mm x palah..nk buat mcm mna...
Zhang hua : ha meh sini aq tunjukkan bilik tetamu...
Hua yu : yelah...
⒪⒦......⒯⒜⒦⒜⒯ ⒩⒤ ⒟⒧⒰ ⒴⒠⒣ ⒧⒠⒩⒢⒜⒣ ⒥⒜⒭⒤ ⒩⒤ ⒟⒪⒦ ⒨⒠⒩⒜⒤⒫ ⒨⒜⒜⒡⒧⒜⒣ ⒦⒧⒜⒰ ⒞⒤⒯⒜ ⒩⒤ ⒳ ⒝⒠⒮⒯ ....⒪⒦ ⒵⒜⒤ ⒥⒤⒜⒩.....
YOU ARE READING
shcool love story
Fanfictioncerita tentang dua pelajar yg selalu gaduh...alahhai..klau nk tau baca lah sendiri..mlas nk cerita banyak2