MASKELİ

1K 86 3
                                    

O maskelinin benim evimin etrafımda ne işi vardı ve niye benim evimin etrafındaydı? Şimdi nasıl çıkıcam veya nasıl evde durucağımı bilmiyordum ve çok korkmuştum bir anda maskeli o kişi çıkınca öyle çok korkmuştum ki kalbim küt küt atmaya başlamıştı yerimden de kalkamıyordum.Korkudan hemen Selim'i aradım aradım ama açmadı
-Ya sen ben açmayınca cıngar çıkar benimkini açmayınca ben napıyım he korkudan ölüyorum şuan neredesin sen he neredesin?!! diye kendi kendime konuşurken telefon açıldı.
-Alo Belinay
-Selim şuan acaip derece korkuyorum hemen benim evime- ağzımı bir elle kapanmıştı ve çığlık atmaya çalışıyordum bir yandan da çırpınıyordum Selim telefonu kapatmıştı ve hemen yola çıkmıştır inşallah. Sonra kulağıma eğilip
-Kaç gündür etrafındayım ve bu günü bekliyordum Belinay.
Sesi çok tanıdık geliyordu. Öyle çok tanıdıkdı ki sanki böyle önceleri her zaman konuştuğum bir insanmış gibiydi yüzünü çok merak etmiştim. Ve kafamı ona doğru çevirmeye çalıştım tam yüzünü açıcakken Selim adamın boğazından tuttu ve dışarıya doğru fırlattı. Sonra maskeli hemen kaçmaya başladı kaçarken "görüşücez belinay"diye bağırıyordu. Ben de o sıra da nefes nefese kalmıştım.Selim hemen su getirmişti biraz içip sonra kıyafetlerimi toplamaya başladık Selimlerde kalmam gerektiğini bende anlamıştım bu maskeliden sonra. Selim babasını arayıp o korumadan bahsetti ve nerede olduğunu sordu. Korumaları istemediğimiz için adam da geri çağırmış korumaları metin amca ne yapsa suç ne yapsa suç hesabı içerisine girdi ve bin ton Selim'e tripler attı. Selimlere kalmaya yola çıktık. Arabada şu maskeliden konuşmaya başladık.Kimdi ki o ?! 
Selimlere geldiğimizde odam zaten hazırdı ve öylece duruyordu odaya gittim ve öylece yatağa yattım. Sonra telefon'a mesaj geldi.
Özel Numara
Seni yakından görmekte güzelmiş ama o maskeliyi senden önce ben bulucam ve halledicem sen merak etme güzellik.
Ya sen kimsin bir de seninle mi uğraşıcam diye cevap vermek istedim.
Ama nafile özel numaralara cevap verilmiyordu... Öylece uyuyakaldım sonra..
Özel Numara
Senin için buldum güzellik kolay oldu merak ediyor musun?
Bence ediyorsun hadi çok merak etme o maskeli senin küçükken ölü bulduğun zannettiğin küçükken çok sevdiğin erkek arkadaşın o ölmedi süprizz bir rakibim daha çıktı.!!!

AŞKA DÜŞMAN KIZ (#Wattys2018)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin