Ben en çok geceleri severim dedi kız. Çünkü geceler onun için en güzel zamanlarıydı.Ne okulda dışlanıyordu ne de arkasından kuyu kazan insanlar çoğalıyordu. Yalnız dı geceler kimseye muhtaç değildi ve bir tek ay vardı yanın da olan Ay her zaman yanındaydı kızın. Ay ve Güneş sevdalılar ama bir türlü kavuşamıyorlardı. Güneş gündüzleri ay geceleri çıkıyordu meydana ve akşama yakın bir zamanda ay çıkarken hep güneşe gülümserdi. İnşallah bir gün kavuşuruz diye. Birbirlerine asırlardır sevdalı olan ama sadece kıyamet zamanında kavuşacaklarını bildikleri için kıyametin gelmesini beklerlerdi, Birbirlerine kavuşmak için. Kız da sonunda sevdalı olabilecek birisini buldu ama onu da taşınmalarından dolayı elinden kaçırıvericekmiş gibi hisseddiyordu. Etrafta kulaktan kulağa gizli konuşanlar iticiliği olarak adlandırıyordu dünyayı. Sevmiyordu bu kirli insanları herkes temiz bembeyaz sanıyordu kendilerini.Herkesin günahı vardır kimse saf ve günahsız değildir. Kızın en sevdiği yer denizdi hatta masmavi deniz ve masmavi gökyüzünün birleştiği zamanı çok seviyordu,huzur veriyordu kıza. Kız bir de yalnızlığı seviyordu,hep yalnızlık yalnızlık ömür boyu. İnsanların bu sahte yüzlerini kendi yaşıtlarından daha erken öğrendiği için mutluydu. Üniversiteye geçtiği zaman yanında sadece tek bir dostu olduğunu gördükleri zaman diğerlerinin çıkarları için yanında olduklarını anlayacaklardı ama Belinay bunu erken anladı. Şimdi yeni okulunda yepyeni ortamı olucaktı o eski okulunda olduğu gibi dışlanma yaşamayacaktı belki onun kafa dengi gibi bir kız arkadaş bulabilecekti. Ama Ege yanında olabilecek miydi? Çok çabuk bağlanmıştı ona..
İzmire varmışlardı hatta çoktan yerleşmişlerdi. Ama hâlâ aramamıştı Ege Belinay'ı Belinay merak etmişti başına bişey mi geldi acaba diyip kendi aramıştı..-Alo Belinay?
-Ege mesajımı okudun mu?
-Ne mesajı?
-Mesaj attım sana taşınıyoruz diye hatta şuan İzmirdeyiz. Selimlerde kalıcaz.
-Mesajını görmedim kusura bakma en yakın zamanda bende gelicem merak etme sen 😄
-Neyse ya önemli değil ben başına birşey geldi sandım.
-Sen beni mi düşündün bakıyım
-Olamaz mı? Sonuçta artık biz iz seni düşünmeliyim.
-Aynen artık biziz. Hayallerimin prensesisin.
-Ben şey ee odaya yerleşicem şimdi sonra konuşuruz.
-Tamam prenses görüşürüz.Belinay çok utanmıştı. Ne diyeceğini bilememişti. Telefonu kapatır kapatmaz kendi kendine gülmeye başlamıştı. Galiba hoşlanıyordu Egeden. Bunları düşünürken Selim kapıyı çaldı.
-Belinay hazır mısın?
-Gel Selim gel.
Nasıl oldu oda?
-Gayet güzel olmuş bak gideceğimiz okulları gösteriyim sana.
Bu nasıl? Bu?
Gösterdiklerinin hepsi kolej tipiydi ama Belinay bunların annesinin gücünün yetmeyeceğini biliyordu o yüzden devlet lisesine gitmek istiyordu.
-Selim ben devlet lisesi istiyorum koleje gitmek istemiyorum.
-Neden?
-Koleje bizim durumumuzun yeticeğini sanmıyorum.
-Belinay gerçekten bunu mu düşünüyorsun?
-Evet düşünmem gerek bunları.
- Tamam senin istediğin olsun.
Sinirli bir şekilde odadan çıktı. Hep onun mu istediği olucak yani? Tamam parası var o zaman o koleje gitsin ben devlet lisesine kimse kusuruna bakmasın.
Whatsappa giriyim biraz dedim belki merak edip mesaj atan olur diye ama tabiki kimse atmamıştı. Diyorum ya yalnızım bu hayatta. Neyse yeni okul zamanı gelmişti artık. Yeni okul kıyafetlerimi giydim. Kısa şu okul eteklerinden nefret ediyorum neden pantolon değil ki!?
Okulun yolunu tuttuk Selimle tabiki benimle aynı okula gelicekti beni hayatta bırakmaz o. Bu sefer aynı sınıf isteyecektik çünkü ayrı olmuyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞMAN KIZ (#Wattys2018)
ChickLit~ 04.03.2017 ~ Kız hayatına tek bir erkeğe yakın arkadaşı,kardeşi gördüğü çocuğa adamıştı gizli mesajlar,maskeli sapığı ve okuldaki onu ondan da iyi tanıdığını iddia eden kişilere karşı meydan okumuştu acaba bunun sonuna aşk mı doğar yoksa nefretle...