"Sen sen ol ki biz olabilelim"
Ege mutluydu artık Belinayla biz olmak için adım atıcaklardı hayaliydi bu çocuğun. Ege heyecandan ne yapacağını bilemedi o heyecanlada sarıldı ve sonra yanağına bir öpücük kondurdu.
"Hiç beklemiyordum hatta bugün son gün olarak düşünmüştüm kafanı karıştırmak istemiyorum. Şimdi sen bana bunu dedin ya en mutlu insan benim. " diyip bir kahkaha attı Ege çok mutluydu Belinayın ise bu hareketleri komiğine gitmişti o da gülmeye başladı oda onların gülüşmesiyle daha neşeli bir hâl almıştı. Onların gülüşmelerini Atakan dışarıdan izliyordu.Kızın Egeyle mutlu olduğunu görmüştü.Selimin de söyledikleri karşısında haklı olduğunu düşündü kızın hayatında birisi vardı ve mutluydu onunla..
Selim ise Yaren'i aramıştı
-Alo Selim?
-Yaren bir işin var mı? Buluşabilir miyiz?
-1 saat sonra dershaneden çıkıcam o zaman buluşalım.
-Tamam her zaman ki buluştuğumuz yerde o zaman.
-Tamamdır görüşürüz derse gitmem gerek.
-Tamam görüşürüz.
Selimin kafası karışıktı.Belinayı unutmak için Yarenle tekrar denemek isteyecekti ama Yarenin duygularıyla oynamak istemiyordu ama ya sonradan severse? diye düşünürken yolda bir kıza çarptı. Kıvırcık saçlı 17 yaşlarında güzel bir kızdı gözleri renkli.
-Oha be yavaş!
-Pardon görmedim telefonla uğraşıyordum.
-Dikkat etsene be!
-Tamam ya kusura bakma
-Birdaha olmasın!
demişti Selim hiç böyle bir kaba ama güzel kız görmemişti. Diğer kızlar Selim'e yakın olmak için delirirlerdi ama bu kız resmen dövücekmiş gibi konuşunca Selim çok şaşırmıştı. Kız yanında öylece uzaklaştı. Selim öylece kıza bakakalmıştı. Belinay ise Egeyle öylece yatıp yıldızları izlemişlerdi. Öyle tatlı öyle güzel görünüyorlardı ki..
Belinayın annesi aradı.
-Alo anne
-Kızım hemen eve gelmen lazım.
-Tamam anne de neden?
-Taşınabiliriz hadi eve gel konuşuruz.
-Tamam anne.
Belinay öylece kaldı. Egede Belinaya bakıyordu ne oldu diye.
-Önemli birşey mi var?
-Galiba benim gitmem gerek annem çağırıyor.
-Tamam gel ben bırakıyım seni babamdan arabayı alırım.
-Zor durumda olma sonra kızmasınlar?
-Yok birşey olmaz hadi gel gidelim.
-Tamam o zaman.
Hemen eve gitmek için arabaya bindiler. Belinay camdan dışarıya doğru bakıyordu. Düşünüyordu annesi ne taşınmasından bahsediyordu ki? Bu tür konuları düşünürken eve gelmişlerdi. Egenin suratına doğru baktı Ege de ona doğru eğildi Belinay dudağından öpücek sanıp geri çekildi Ege de bunu anlamıştı ama onun istemediği birşeyi asla yapmazdı kızın yanağına buse kondurdu ve geri çekildi. Kız şaşırmıştı düşündükleri olmadığı için hem kızarmıştı hem de mutlu olmuştu. Arabadan indi ve koşar adımlarla eve doğru gitti Ege eve girene kadar Belinaya baktı. Belinay kapının önüne gelince arkasını dönüp el salladı Ege de el salladı ve sonra eve girdi. Annesi Belinay gelene kadar evi toplamıştı.
-Anne napıyorsun? Neler oluyor anlatsana.
-İşim gereği taşınmamız gerek Bu yüzden başka şehre taşınıyoruz.
-Tamam ama niye?
-İşim gereği diyorum hadi eşyalarını topla hemen.
-Tamam.
Diyip odasına doğru gitti eşyalarını toplamaya gitti annesi ise kendi kendine konuşuyordu Belinayda merak edip annesini dinlemeye başladı.
-Burda da buldu bizi yeter artık nereye gitsek buluyor bizi..
Kim bu peşinde olan? Annesi neyden korkuyordu? Merak etmişti çok toplanmaya gitti. Bu arada da Selimle Egeye mesaj atmayı ihmal etmedi.
-Biz taşınmaya karar vermişiz!
Selimden hemen cevap geldi
-Nereye? neden?
-Bende bilmiyorum annem taşınmamız gerek dedi şuan toplanıyorum.
-Hemen geliyorum!
-Tamam.
Hemen eşyalarını toplamaya başladı. Annesiyle beraber tam kapıdan çıkarken Selim geldi.
-Aynur teyze nereye böyle ben bırakıyım sizi?
-Biz taşınmaya karar verdik oğlum başka bir şehire gidicez.
-Tamam bende geliyim nereye isterseniz?
-Ailen kızmasın sen hiç bulaşma oğlum
-Yok ne diycekler Aynur teyze zaten işin içinde sen varsan birşey demezler
-Tamam o zaman. İzmir'e gidiyoruz.
-Bizim orada ev var gidelim. Belinay ve ben yeni okul yeni insanlar❤
Diyip gülüştüler ama Belinay Egeyi düşünüyordu o ne yapacaktı hâlâ mesajına da cevap vermemişti. Diye düşünürken çoktan arabaya binmiş ve yola çıkmışlardı acaba Ege ne yapacaktı Belinaysız? Daha yeni kavuşmuştu hem de. Ege Belinayın yeni yaşantısında yanında olacak mıdır?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞMAN KIZ (#Wattys2018)
ChickLit~ 04.03.2017 ~ Kız hayatına tek bir erkeğe yakın arkadaşı,kardeşi gördüğü çocuğa adamıştı gizli mesajlar,maskeli sapığı ve okuldaki onu ondan da iyi tanıdığını iddia eden kişilere karşı meydan okumuştu acaba bunun sonuna aşk mı doğar yoksa nefretle...