Ege Belinay gülüyor diye etrafında koşuşturuyordu. Belinayın gülüşü onu da mutlu etmişti çok seviyordu. Belinay ağlamakla gülmek arasındaydı. Aklında sadece Atakanı unutup yeni kişilere şans vermek vardı ama Atakanı unutmayı amaçlarken Egenin duygularıyla oynamaktanda korkuyordu.Ama Ege o kadar heveslenmişti ki ne yapacağını bilemiyordu. Ege ise Belinayın hava aydınlıkken yıldızları getirebilir misin? Sözüne bir şeyler yapmak istiyordu ama bunun için Selim'e ihtiyacı vardı. Ama Selimin Belinaydan hoşlandığını biliyordu. Dışarıdaki herkes anlamıştı ama Belinay o gözle bakmadığı için ona hiç farketmemişti. Selim kız uyurken yanında hiç uyumamış kızın suratını inceleme şansı olan birisiydi. Ege Belinayı tanıdığından beri Selimi çok kıskanmıştı hele hele Atakanı daha çok..
Keşke diyordu keşke onların yerinde ben olsaydım hem yanımda uyuyakaldığında benimde sessizce o masum suratı inceleme şansım olurdu onunla birlikte gülüp birlikte ağlama şansım olurdu ya da Atakanı sevdiği gibi belki beni de sevebilirdi.Ama biliyordu kız için bunların zor olduğunu sadece Belinayın isteğini yapıp onu zor durumda bırakmayacaktı.Belinay bankta öylece denize bakarak birşeyler düşünüyordu. Ege ise etrafta koşmaktan bıkmıyordu.En sonunda bıktı ve
-Hadi gel bugün çok yordum seni evine bırakıyım.
-Hayır istemiyorum sen git istersen ben biraz daha yağmurda yürümek istiyorum.
-Belinay hasta olursun. İncecik giyiniyorsun zaten. Seni bugün çok üzdüm. Eve götüriyim biraz düşünürsün belki sonra da uyursun eğer uyuyamassan bana haber ver ki kollarımda uyuturum seni.
Egeye baktı kız çok korkuyordu bu sevgi dolu sözcüklere karşı. Ya bu sevgiye karşılık veremesse? Ya bu genci üzerse? Diye korkuyordu. Ama bilmiyordu çocuk bunları bilerek yanaşmıştı kıza. Atakan olmayı benimsemişti. Selim olmayı dilemişti.
En sonunda Belinay ikna olmuştu. Kızı eve bırakıyordu Ege,hayal ettiği gibi.Daha aklında kızın sevdiği şeyleri bulmak vardı. Acaba Belinay nelerden hoşlanırdı? Hobileri nelerdi? Fobileri nelerdi? Yolda giderken bunları düşünüyordu genç. Merak etti hepsini ama zamanı olmadığını bildiği için sormadı hiçbirini. Kızın evine geldiler şimdi ne olacaktı? Kızın elini mi tutacaktı yoksa sadece el mi sıkışıcaklardı? Ya da kız hemen eve mi girecekti çocuğun suratına bakmayarak? Kız ters tepki verip Egeye sarıldı ve o zaman
Seni üzmekten korkuyorum senin duygularından korkuyorum.. Ben seni hakedicek senin sevgini hakedicek ne yaptım bilmiyorum ama gerçekten mutlu olmayı hakediyorsun ama o mutluluğu bende bulabilir misin gerçekten buna söz veremem..
Çocuk kıza öylece bakmıştı. O kızın onu mutlu edeceğine emindi hatta tek kendinin değil kızında onunlayken mutlu olacağına emindi. O da kızın kulağına eğildi ve
Beni mutlu eden senin o gülen yüzün hele ki o gülen yüzün benim sayemde gülüyorsa dünyanın en aşığı olabilirim.
Kız birşey diyemedi ve sarılmayı bırakıp suratına baktı. Ege de kızın suratını incelemeye çalıştı birazcık da gülümsedi ki kızı bir kere daha öyle içten gülerken görmek için. Kız Selimlerin evine girerken Selim çıktı evden Ege ise hâlâ kapıda şaşkın şaşkın bakıyordu. Biliyordu Selimlerde kaldığını Belinayın..
-Neredeydin sen bütün gün Belinay?
-Egeyle birlikteydim.
- Tamam sen içeri gir üşüme fazla ben geliyorum.
Kız kafasını sallayıp Egeye baktı ve gülümsedi,el salladı Ege de gülümseyip el salladı. Şimdi ise tek amacı araya engel olarak gireceğine emin olduğu Selimdi. Selim çocuğa yaklaştı.
-Neredeydiniz bütün gün? Hatta ne yaptınız birlikte?
-Selim bu seni ilgilendiren birşey olduğunu düşünmüyorum. Hatta bence bundan sonra da ilgilenme fazla. Biliyorum hatta anladım biraz sende hoşlanıyorsun Belinaydan ama kardeş olarak devam et çünkü onun mutlu olmaya ihtiyacı var sen onun yanındayken ama kardeş olarak yanındayken mutlu olucaktır diğer türlü kendini yalnız hissedecektir. Şimdi sen Belinayın mutlu olmasını ister misin? Eminim istersin bu yüzden aramıza girme de bende mutlu ediyim. Ne dersin?
-Ege ben bu kızın tam tamına 12 senedir yanındayım ve 12 senedir seviyorum. Belinayı deniz kenarındaki bankta otururken gördüm elimde topumla yanına gittim ve o zamandan beri yakınım o . Ve tabiki mutlu olmasını isterim ama sadece benimle..
- O zaman izle ve gör ben mutlu ederim ve sen sadece üzmekten başka birşey yapmassın.
Diyip arkasını döndü ve kendi evine yani Selimlerin evinin hemen arka sokağına Belinayların evinin yan tarafına gitti. Boş bir odası vardı tavanına bir güneş posteri yapıştırıp bir sürü parlak parlak yıldızlar yapıştırdı. Odanın ışığını kapattığında ise tavanı yıldızlarla doluydu. Belinayın isteğine karşı aklına bu gelmişti gencin. Elinden ancak bu gelebilirdi. Bütün gününü o odada durmuştu yatak koymuştu odaya tam o yıldızların altına doğru hayali kızla bütün gününü hatta son gününü geçirmekti. Biliyordu kız hayatına kimseyi almayacaktı. Çünkü Atakanı unutmak için başkasını asla kullanmayı istemezdi.Heleki böyle duygusal bir kişiyi. Ege o yatakta Belinayı düşündü.Belinay ise kendi yatağında Atakanı..
Selim kapısını tıklattı Belinay ses vermedi uyumuş taklidi yaptı. Selim ses duymayınca korktu ve içeri girdi. Gördü ki Belinay uyuyordu. Yanına gitti ve Belinayın gözünden akan damlaları gördü anlamıştı uyuyamadığını Belinayın. Sonra Belinayı kaldırdı ve sımsıkı sarıldı ona.
-Anlat bana derdini neyin var?
-Selim böyle kalbim sıkışıyor ne yapıcağımı bilmiyorum. Demişti ağlamaklı bir sesle.
-Anlat bana ne konuda bilmiyorsun yardımcı olıyım sana?
- Selim Atakan geri gelir mi sence?
Selim Atakanın geri geldiğini söylese Belinayın hayatından çıkmak zorunda kalacaktı,korkuyordu Belinayı kaybetmekten.
Selim Ege beni seviyormuş sence ne yapmalıyım?
Selim bu sorularına cevap verememişti. Kıza kalbinin sesini dinle diyecekti ama o zaman kız daha çok üzülücekti.
"Belinay Egeye kendini yakın hissediyorsan hayatına al ama üzeceğini düşünüyorsan alma. " Kızın kafasını daha çok karıştırmıştı. Sonra uyuması için alnından öpüp odadan çıkmıştı.Selimin de Belinaydan vazgeçmesi gerekiyordu Egeye hak vermişti. Yaren de şuan boştaydı onun için ona geri dönmek en iyisiydi. Sabah olana kadar Ege Belinay Selim düşünceleriyle doluydu beyinleri..
Ege Belinayı,Belinay Atakanı,Selim Belinayı...
Sabah olunca Belinayın telefonu titremeye başladı
Özel Numara
Hayatına birilerini almalısın. Atakan öldü..
Ege
Dışarı çıkar mısın? Sana süprizim var.
Kız mesajları görür görmez dışarı çıktı Egenin yanına gitti ve Egelere geçtiler ilk önce merak etti ve bir sürü sorular sordu. Ege kızın gözünü bağladı ve tam odadan içe girerken gözünü açtı. Kız şaşkındı Ege ise onun bu haliyle mutluydu.
-Senin için hava aydınlıkken yıldızları indirmeye çalıştım.
Belinay Egeye sımsıkı sarıldı
-Teşekkür ederim..
-Sen ne istersen iste yanındayım. Seviyorum seni köpek gibi hemde.
Belinay artık bütün gece bunu düşünmüştü bahsetmesi lazımdı Egeye düşüncelerinden yatağa oturdu ve çocuğu yanına çağırdı.
-Seninle artık bu konuyu konuşmam gerek diye düşündüm. Bütün gecemi bu düşüncelerle karıştırdım ve sonuca varamadım bir türlü. Savaştım düşüncelerimle sonuca vardığım tek şey sana şans vermem gerektiğiydi. Ege senin beni sevdiğin gibi sevemem ama seninle mutlu olmayı seninle biz olmaya çalışacağım. Ama sana tek bir şartım var o da Atakan,Selim veya bir başkası olmanı istemiyorum sen sen ol ki biz olalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKA DÜŞMAN KIZ (#Wattys2018)
ChickLit~ 04.03.2017 ~ Kız hayatına tek bir erkeğe yakın arkadaşı,kardeşi gördüğü çocuğa adamıştı gizli mesajlar,maskeli sapığı ve okuldaki onu ondan da iyi tanıdığını iddia eden kişilere karşı meydan okumuştu acaba bunun sonuna aşk mı doğar yoksa nefretle...