JİN İLE HAYAL ET

1.9K 55 3
                                    

Sabah okula gitmek için kalktın. Herzamanki gibi üzgündün çünkü okulda herkez seni dışlıyor ve sevmiyordu. Okul kıyafetlerini giydin ve saçını saldın.

Kahvaltını yaptın ve evden çıktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltını yaptın ve evden çıktın. Okula giderken neden bu kadar çok sevilmediğini düşünüyordun. Bu arada aklına beden eğitimi olduğunu hatırladın. Hemde eşofmanlarını evde unutmuştun. Hemen eve gittin ve eşofmanlarını alıp koşarak okula gittin. Okula vardığında kapılar tam kapanırken kendini içeriye attın. Dersin başlamasına 1 dakika kalmıştı. Hemen sırana geçip kitaplarını hazırladın. Hiç arkadaşın olmadığı için tek başına oturuyordun. Beden eğitimi dersi son iki dersti. Öğle yemeği için yemekhaneye gittin ve tam yemeğine başlıyıcakken okulun kendini beyenmiş kızları gelip yine senin yemeğini aldılar. Sen artık alışmıştın. Bundan dolayı hep kantinden yemek yiyordun. Hemen zaman geçip beden dersi gelmişti. Beden eğitimi dersi için hazırlandın. Eşofmanlarını giydin. Her zamanki gibi çok yakışmıştı. Ders için bahçeye indin. Kız arkadaşların olmadığı için yalnız takılıyordun. Bir lise öğrencisi olsada pek sevilmiyordun. Ders başlayınca sıraya girdiniz. Sen içinden hemen dersin bitmesini diliyordun, çünkü voleybol oynamak istiyordun. Ders bitince hoca sizi salmıştı. Sen hemen voleybol oynamaya gittin ama kızlar seni oyuna almadılar. Ne bekliyordunki Türk ve güzel olduğun için seni kıskanıp dışlıyor ardı. Ama senin çocukluk arkadaşın JİN olmasaydı ne yapardın kim bilir. Neyse içinden düşünmeyi bırakıp basketbol oynamaya erkeklerin yanına gittin.
- Bende oynuabilirmiyim, dedin.
Jin: Evet oynuyabilirsin, diyip sana topu attı. Jin ile karşı karşıya oynuyordun. Maçta 5. sayını atarken, seni karşı takımdan biri yere doğru sertçe itti. Tamda sivri taşların oldulduğu yere düşünce dizin bayağı kanadı. Jin hemen senin yanına gelip iyi olup olmadığına baktı. Dizini elleyince biraz bağırdın. Jin hemen senin eşofmanını yukarı doğru kaldırınca dizin çok kanıyordu. Ağlamaya başlayınca kızlar seninle dalga geçince dahada utandın. Jin seni görünce kızları korkuttu ve gitmelerini sağladı. Jin seni düşüren erkeği dövmeye başladı. Sen jini engelliyip, seni revire götürmesini istedin. Jin seni kucaklıyıp revire götürdü. Dizine pansuman yaptıktan sonra seni oradaki hasta yataklarına yatırdı. Sen oraya yattıktan sonra dinlenmek için gözlerini kapattın ama yanında Jin olduğu için uyuyamadın. Jin'e:
- Beni buraya getirdiğim için teşekkürler ama sen burada olduğun için uyuyamıyorum, dedin. Jin: Alışman lazım, dedi ve güldü.
- Anlamadım, dedin ve biraz korktun. Çünkü Jin den hiç böyle bir şey duymamıştın. Sana bakarak:
- Seni seviyorum, dedi ve dudağına yapıştı. Sen ondan hemen ayrıldın ve çok utandığın için yanağın kızardı. Ona kızarmış yanağınla:
- Bende seni seviyorum, dedin.
Jin senin yanına oturdu. İlk defa bukadar yakındınız. Jin senin yanağına elini koydu ve kendi dudağına yapıştırdı, sende ona yavaşça uyum sağlamaya başladın ve o günden sonra yalnız kalmıyıcağın için çok mutlu olmuştun.
                            SON     

Umarım bu hayal et'imi de beğenirsiniz. İstediğiniz BTS üyesini yazabilirsiniz. Oy vermeyi ve yorum yazmayı unutmayın.
Sizi seviyorum 사랑해 ♥♥
  

BTS ile hayal et - ARA VERİLDİ-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin