Встала я від того, що Меччі заскакнув на мене і почав будити.
-Ну чого тобі?-сонно пробурмотіла я,-гуляти хочеш?-він почав крутити хвостом.-Зараз лише 6 година, чого це тобі так закортіло?
Я встала, тому що заснути вже не зможу. Хммм..погода хороша, ну так і буди, піду прогуляюсь. Швидко вдягнувшись я зійшла на кухню, взяла з собою капучіно, прихопила поводок і пішла.
Вирішила прогулятись вздовж вулиць, адже вони такі красиві..
Коли я вийшла, з сусіднього дому вийшов Макс..ооо..ну чого?
-Привіт, сусідко. Чого не спиться?
-Привіт..вирішила прогулятись-сказала я і хотіла вже йти..
-Хмм..добре, зустрінемось в універі..
Я ледь усміхнулась і направилась в протилежний бік від нього..А він значить бігає по ранкам, круто..Судячи по його формам він не тільки бігає..так, стоп, досить думати про нього. Краще насолодитись свіжим ранковим повітрям з чашкою капучіно. Я вирішила пустити Меччі з поводка, бо він завжди кудись тагнув мене. Коли ми дійшли на територію для собак я пустила його і сіла поруч на лавочку. Ммммм....як гарно розміщена ця площадка...на пагорбі...якраз сонечко починає пробуджувати людей...неймовірні відчуття.
Вдень мені подзвонила Кріс і запропонувала зайти до неї додому..Але перед тим мені потрібно зайти в магазин) Тому що їжа ван лав)
-Огоо....нічого собі рюкзачок! Скільки ти всього накупила! Уважаю!
- Ну а ти що думаєш! Все що бачила згрібала)
-що будемо робити?
-Ідем до мене в кімнату, якраз нікого немає вдома. Пограємо ігри, як то кажуть, згадаєм молодість!)
-Ахах, шевели ластами..
Я підштовхнула її..вона в свою чергу зашпорталась і чуть не впала. Ахах, в її стилі)
-Ааааай...та йду я!
Я заскакнула на ліжко і відкрила сумку..Мдааа! І як я її тільки закрила??? Звідти буквально все вискакувало!
Мммм! Маршмелоу!!!
-Фмакота!-сказала я з набитим ротом. Ахах..видовище не найкраще. Ми до ночі сиділи і їли...потім Ярік (молодший брат Кріс (17років)) відвіз мене додому. Я ще з'їла банан (і так, у мене ще щось вміщалось) і піднялась нагору..там вмилася, переодягнулася і дальше все як завжди, повторила матеріал на завтра, посиділа в інтернеті, трошки серіальчику для доповнення і все, лягла спати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
《Мій Коханий Сусід》(Не Все Просто)
RandomХлоя - проста дівчина. Все було чудово, поки у неї не появився новий сусід...Її життя перевернулося з ніг на голову...