...і я встаю швидше ніж він і можна сказати тікаю, щоб зним знову не стикнутись. Всі на мене дивляться і Кріс витріщила очі і швидко рушає за мною.
-І що це тільки що було?-стримуючи сміх каже Христина
-Незнаю, сама в шоці від себе. Але мені здається, що я це непомітно зробила.
-ахахахаах,-невтрималася Христя,-ти серйозно?Ахах,я тебе розчарую, це виглядало ніби тобі потрібно в одне місце бо ти ледь стримуєшся. Ааххааахахах
-Та ладно тобі, ти явно перебільшуєш.
-Ні грама не перебільшую.
-Блін. Ну нічого.
-ну ок. забули. Давай зара в кафешку зайдем, бо після пар охота їсти
Ми зайшли в кафе. Я замовила собі сік, салат та морозиво і Христя теж саме.Поки наше замовлення готували ,ми з кріс говорили. Тут я захотіла подивитись хто є у кафе. Подивилася: о, це хлопці з 4 курсу, цих не знаю, і цих також. І ось мій погляд переводиться на останній столик. Там сидів той, як його там, а, Макс. Він сидів з якоюсь дівчиною. Я обертаюсь до Христини, а вона дивиться щось у меню.
-Гей! Що ти там видивляєшся, краще дивись сюди,-і показую їй кивком голови куди дивиться.
-Та що там таке. Нічого такого не бач...о, ні, баачу)
-Ага. Надіюсь він нас не побачить.
- Ти думаєш?
-Ми аж у другому кінці кафе
-Ну і що, це ж не у другому кінці світу.
-Та..а взагалі, і що нам буде з того чи він нас побачить чи ні?
-і я про це.
Нам принесли замовлення і ми почали їсти. На Макса навіть уваги не звертали.А що він нам? Доївши все, ми розплатились і йшли до виходу. Тут я краєм ока бачу що на нас дивиться він.Але я навіть не глянувши у його бік вийшла з кафе.
І тут я і Христина разом кажемо;
-Він нас побачив.Ахааахахахахах, -почали ми голосно сміятись.
Ще трішки прогулявшись по парку ми розійшлись по домам. Коли я доходила до дому, то побачила що будинок який продавався хтось купив. Він через 1 хату від мене. Хм, мені цікаво хто там заселився.
Я прийшла додому і зразу пішла у свою кімнату. Переодягнулас у домашній одяг і пішла у кухню перекусити йогуртом. я обожнюю йогурти! Там сиділа моя мама
-Привіт мамо!
-Привіт!
-Ти часом не знаєш хто купив той дім, то й що продавався біля нас?
-Якраз хотіла тобі сказати, що приходили господарі тієї хати і просили щоб ми всією сім'єю прийшли до них завтра для знайомства в 18:00
-Я не піду
-Оооо ніі, ти якраз підеш.
-Але..
-І ніяких але!
-А Лео хоча б піде?
-Так
-Ну хоча б це тішить
я доїла свій йогурт і пішла у кімнату.Там підівчила матеріал на завтра в інститут, посиділа у ВК, Facebook,Instagram і YouTube. Прийняла всі водні процедури і лягла спати. Цей день був веселий.
----------------------
Будь ласка, ставте зірочки. Можливо у мене не дуже виходить, але я стараюсь!
ВИ ЧИТАЄТЕ
《Мій Коханий Сусід》(Не Все Просто)
OverigХлоя - проста дівчина. Все було чудово, поки у неї не появився новий сусід...Її життя перевернулося з ніг на голову...