Всім привіт, мене звати Хлоя. Мені 19 років і я перехожу на 3 курс університету психології. Живу я в Америці. На вигляд симпатична, фігурка чудесна, довге волосся. Сім'я у мене багата, тож і одяг у мене крутий.якомь так.
О нііі! Невже цей день наступив!!!??- подумала Хлоя і встала з ліжка.
Сьогодні перший день навчання. Для всіх це ад, як і для мене. Знову недоспані ночі, екзамени і таке інше..ааааааа!!!
Я зробила всі водні процедури і направилась на кухню, щоб трішки перекусити. Там стояла моя мама.
-О Хлоя! Ти вже прокинулась? Я якраз приготувала сніданок.-мою маму звати Джесс, виглядає вона чудесно (39років). Ми з нею любимо душевно поговорити, вона моя подруга.
-Дякую.-сказала я почала швидко їсти бо хотіла гарно виглядати у перший день. Для цього потрібно багато часу.
Доївши, я прибрала за собою і пішла готуватися. Спочатку я нанесла трішки макіяжу, накрутила бомбезні локони, одягнула плаття ніжно-рожевого кольору та всякі прикраси і була готова йти на відкриття. Схопила з собою чорну лаковане сумочку та туфлі на невисокому каблуці і впевненим кроком направилась в університет. Йти мені не далеко, приблизно 10хв.Там все по старому, нічого не змінилося. Хіба що діти ще яскраві і веселі..потім це все зникає з них.
Тут на мене накинулася Христя.
-Аааааа!! Хлоя!. Привіт! Яка ти красуня! Хоча я тебе не бачила всього тиждень, я за тобою скучила!
Христина моя найкраща подруга відколи я прийшла в університет) За ростом невисока, красива (до неї часто йдуть знайомитись хлопці) та дуже весела. Ми створенні один для одного) ахах, ми двоє чуть чокнуті
- Привіт Крісті! Ти також бомбезно виглядаєш! Я за тобою також скучила!
Перекинувшись ще парочкою слів, ми разом направились у бік купи з дітей..
Пройшла 1 год і нас відпустили додому. Так так, у перший день навчання нас відпускають з пар. Нам дуже повезло)
Я, Крісті і ще декілька моїх однокурсників пішли веселитись..
ВИ ЧИТАЄТЕ
《Мій Коханий Сусід》(Не Все Просто)
AcakХлоя - проста дівчина. Все було чудово, поки у неї не появився новий сусід...Її життя перевернулося з ніг на голову...