Kesit 10

7.4K 247 4
                                    

Yeni bölümü soranlar için ufacık kesit 😊
Biliyorum çok beklettim ama bu hafta yeni bölümü yayınlıcam.
Şimdiden teşekkür ederim 😊😊

Genç kadın yavaş yavaş gözlerini açıp elini başının ucunda ki komedinin üstünde gezdirdi fakat aradığını bulamamıştı. Ağır adımlarla yattığı yerden kalktı sokak lambasının vurduğu kadarıyla duvarda ki saate baktı gece 3 buçuktu. Yataktan kalkıp şu içmek için mutfağa doğru yol aldı. 2 ay geçmişti bu evde kocaman 2 ay. Bu zaman diliminde Azra'nın hayatında değişen birşey olmamıştı düzenli olarak okula gidiyordu ilk başlarda onu Barlas götürse de 2 haftadır hiç görmüyordu onu. Buna üzülüyor muydu tabi ki hayır.
Azra kafasına diktiği soğuk suyla içi ürperdi sonuçta artık Aralık ayına girmişlerdi. Bardağı masaya bırakıp arkasını dönüp adım atacakken sert birşeye çarpmasıyla olduğu yerde sendeledi. Kafasını kaldırıp kahverenginin en güzel tonu olan o gözlerle karşılaştı sonra burnuna gelen sigara kokusuyla karışmış iğrenç bir kokuyla yüzünü buruşturdu. Kendine gelip tam yanında geçeceği sıra da Barlas'ın elini kolunda hissetti.
"Nereye küçük hanım yüzünüzü gören cennetlik valla"
Azra karşısında ki adamın sarhoş olduğunu fark etti birşey demeden tam gidecekken,
"Sana diyorum ufaklık. Özlemedin mi beni yoksa? " Genç adam burnunu Azra'nın boynuna sürtmeye başlamıştı bile. İçinin titrediğini fark eden genç kadın, fısıldayarak,
"Lütfen yapma"
"Niye ufaklık yoksa seni tatmin etmiyor muyum artık. Ya da dur neydi o şerefsizin adı hm ha buldum yoksa Batu denen o zibidi mi daha iyi" Azra duydukları ile beyninden vurulmuşa döndü. O an sinirlerine hakim olamayıp genç adamın yüzüne tokat attı.

Zat-ı AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin