Geceydi. Sokaktan gelen yoğun yağmur sesleri, hergün devam eden rüyamdan uyandırdı. Halbuki yine uyanmayı hiç istemiyordum. Söylene söylene yataktan kalkıp banyonun kapısını açtım. İçerden gelen deterjan kokusuyla annemin yine temizliğe geldiğini anlamıştım. Halbuki kendisini yormamasını inatla söylüyordum. Küvetin tıpasını takıp musluğu açtıktan sonra dolmasını beklerken pijamalarımdan kurtuldum. Herzaman ki gibi Bebek şampuanı sıkmıştım suyun içine. Rüyalarımdaki yakışıklı adamın bana bunu önermesinden sonra kendimi ne kadar zorlasamda normal bi şampuan kullanmak gelmiyordu içimden. Bedenimi suya bıraktığımda saçımın hala toplu olduğunu hatırlayıp tokamı çıkarttım saçlarımın suya daha çok girmesini sağladım. Gözlerimi kapayıp kafamı başlığa iyice yasladım. Uykunun beni saracagından emin bir sekilde rüyama dönmeyi bekliyordum..
---"Gece Hanım? Özgür Beyle evlenmeyi kabul ediyor musunuz?"
Daldığımı farkedip başımı hafifçe salladım. Yanımda oturan aşırı yakışıklı adamla kısa bir bakışma yaşadıktan sonra gülümseyerek önümdeki küçük mikrofona eğilip;
"Evet!" diye bağırdım. Küçük bir alkış tufanı koptuktan sonra söz ona gelmişti;
"Siz Özgür A-.."
"EVET!"
Diyerek nikah memurunun sözünü kesti. Herkes kahkalarla gülerken o elini elimin üstüne koyup bana bakıyordu. Heyecanlı olduğunu anlamamak için kör olmak lazımdı. Nikah memuru gülmesine kısa bir ara vererek;
"Pekala,pekala.. Bende sizi karı koca ilan ediyorum. Gelini öpebilirsiniz."
Özgür'le aynı anda yerimizden kalkıp birbirimize döndük. Dudakları yavaş yavaş dudaklarıma yaklaşırken ani bir hareketle alnımı sulu bir şekilde öptü.----
Sanırım gerçekten heyecanlanmış olmalıyım ki hareketlenip yüzüme bir şekilde su sıçratmıştım. Lanet olsun ki yine uyandım. Suyun soğumasından ve içeriye sızan güneş ışıklarından sabah olduğunu anlamıştım. Suyun soğukluğuyla irkilerek çıktım sudan. Üstüme en rahat kıyafetlerimden geçirerek aşağı indim. Nadir de olsa bir çalışma isteği geliyor bana ara sıra ve bugün o günlerdendi. Elime aldığım gazeteden direkt iş ilanlarına baktım. Hiçbir iş ilgimi çekmiyordu. Sanırım bu rahatlık baba parasının bolluğundan geliyordu. Sonra neden bilmem bir kitapçıda ki vardiyalı iş fazlasıyla çekmişti beni. E hadi bakalım!
~ ~ ~
Bu benim bu sitedeki ilk hikayem. Devam etmeyi çok istiyorum. Az çok olayı kavrayacaksınızdır ilerki bölümlerde.