Capitolul 2 ~ Prima zi de liceu

73 5 0
                                    

Eram pe un hol lung.

"Ce dracu' ? " , ma intrebam in timp ce ma uitam in jurul meu dar tot ce vedeam era un hol...si atat...Un hol interminabil.

Nu ii vedeam capatul sau orice alte detalii,doar peretii , tavanul , podeaua...si-

"Carti ?!? Pe bune ?!? Cine vrea sa isi bata joc de mine ?!? " , m-am aplecat sa iau cartea care nu avea niciun scris pe ea, iar in interior literele lipseau cu desavarsire.

Am luat cartea in brate si am continuat sa merg.M-am impiedicat de o alta carte.La fel,aceeasi poveste niciun scris atat la exterior cat si la interior.

"Ok...asta e putin ciudat..."

Am mai strans cateva carti de pe hol.

"Pe bune ?! carti ?! de ce tocmai carti si nu reviste ? nu stiu orice altceva ? sau ceva cu poze sau..oh da, ceva scris in ele ?!?" , ma certam eu cu mine pentru situatia stupida in care ma aflam.

Am inceput sa ma sperii din ce in ce mai mult,am dat drumu cartilor pe care simteam ca nu le mai pot cara.Imediat ce le-am dat jos din brate m-am prabusit si-

"Oh Doamne !! unde sunt ?!!? unde sunt cartile ? " , m-am trezit in fund in patul meu , transpirata din cap pana in picioare si speriata.

M-am intins dupa telefonul meu care sigur se afla printre paturi . Am cautat dar singurul lucru pe care l-am gasit a fost un obiect colturos dreptunghiular care clar nu era telefonul meu si cu siguranta nici laptop-ul.

Am scos cu grija acel obiect si am ramas socata sa vad ca era o carte.

"Oh Doamne ! " , am suspinat si am aruncat cartea cat mai departe de mine.

Mi-am dus mainile la fata si mi-am frecat usor ochii ca sa fiu sigura ca m-am trezit.

Ma uitam la cartea azvarlita pe jos si m-am napustit speriata asupra ei ca sa vad daca era ceva scris in ea si din fericire am gasit litere multe si cateva poze.

"O...kay...asta...a...fost...uhmm...ciudat..." .

Ma uitam la cartea pe care o tineam in mana stand in genunchi pe covor.Ma simteam ca intr-unul din acele filme horror cand personajul principal isi pierde mintile fiind singura pe pamant cu ucigasul ei si alte fiinte stranii care o putea insfaca de nicaieri si trage in neant.

Am asezat cartea pe noptiera oprindu-mi instinctul de a o arunca in primul cos de gunoi pe care il voi vedea sau sa o arunc pe geam dupa ce ma asigur ca e facuta bucati , dar am renuntat la cele 1000 de moduri de a dezmembra o carte care imi treceau acum prin minte.

Asa ca am decis sa abandonez obiectul ala satanist care imi stricase somnul, numit 'carte'.Sper sa nu mai fiu nevoita sa ating o carte cel putin o saptamana de acum in colo.

M-am intins in pat dupa telefonul meu si am vazut ca era ora 10.Asa ca m-am mai intins pentru cateva minute in pat.

Soneria telefonului meu se auze in surdina si imi placea la nebunie , dar dupa cateva minute am sarit ca arsa din pat cautandu-mi telefonul si constientizand ca suna de ceva timp.L-am luat si am vazut ca era-

"12:30 ?!? aaa fuuuck !!! " , am sarit ca arsa din pat pierzandu-mi in drum spre baie cate un obiect vestimentar in speranta de a ajunge cat mai repede in dus.

Aproape am muscat din chiuveta cand m-am impiedicat de pantalonii de care scapasem cu cateva secunde in urma.

Am intrat in dus si am lasat apa sa-mi curga pe tot corpul linistindu-ma , dar ceva nu era in regula si nu avea legatura cu visul dubios sau cu atipitul meu excesiv.Ma uit in jos la picioarele mele cautand sursa discomfortului observand sosetele mele de care se pare ca uitasem.Sosetele mele pufoase erau ude leoarca si semanau cu un catel plouat.Le-am scos din picioare si le-am aruncat in chiuveta si m-am bucurat in continuare de dusul meu placut de care pur si simplu nu vroiam sa mai scap.

Make up-Brake up-Make up AGAIN ~Jurnalul-O realitate alternativa~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum