Mesaj de la tata : 'Luke te asteapta dupa ore sa te duca acasa '
Ughhh...nu iar....inca un drum cu gorila...ieii...mor de nerabdare sa incep o cearta ironica cu el...*fucking sarcasm*
Am tresarit usor pe scaun cand roscata de langa mine a inceput sa rada isteric.
"Cine te gadila , mama ?" , ii spun razand de ea , obrajii ei incepand sa semene cu parul.
"Nu...u-u-u...p-p-p.." , incerca sa spuna ceva , dar nu prea ii reusea din cauza rasului.
"Cuvinte , Andreea , cuvinte ....daca nu le articulezi nu pot sa inteleg" , spun spre ea razand.
"Pai..." , izbicneste mai rau in ras."Ok...nu..nu chiar nu pot face asta acum"
"Ooo...kai", spun eu si-mi mut privirea spre calculator , dar cu coada ochiului observ o silueta pitica langa mine si-mi intorc capul.Era profa , bineinteles....Te cred si eu la cat de tare radeam de parca se mutase circul in spatele clasei.Ma rog , la ce cap are tipa de langa mine e buna de clovn , nici nu mai are nevoie de peruca.
"Oh oww.." , spun usor cu respiratia taiata uitandu-ma la profesoara.
"Ce s-a intamplat ?" , intreaba profesoara care era la acelasi nivel cu mine pentru ca stateam jos.
Ne uitam confuze la ea si redhead aici de fata se oprise in sfarsit din ras.
"Domnisoara Reid , domnisoara Zummer , aveti ceva sa ne spuneti , credeti-ma si eu am chef sa rad" , ne spuse profesoara.
Liniste totala.Pe bune acum v-ati gasit toti sa va ingropati in morminte gurile ?! De ce dracu nu vorbeste nimeni , e prea liniste si nu-mi place , cel putin nu acum..
"Ok...daca mie nu vreti sa-mi spuneti sunt sigura ca si doamna directoare are chef de ras"
Aaaaa FUCKKK !!!!!! Stai numai sa auda tata si parca ma si vad spaland trotuarul.
"Vad ca nu aveti nimic de obiectat...v-ati pierdut vocea de la atata ras ? ok , atunci haideti cu mine , si luati-va si bagajele , nu cred ca va mai intoarceti "
Ce vrea sa spuna cu 'nu cred ca va mai intoarceti' ? Ce ?! Sper ca nu vrea sa ne exmatriculeze , adica...doar ma ras...pe bunee...eu nici macar nu stiu de ce naibii radeam.Mama , Zummer ,ai patit-o cu mine daca ma exmatriculeaza.
Ne indreptam pe un hol lung de parca nu avea capat , dar stiam , pentru ca imi spusese profa , ca la capatul coridorului se afla biroul directoarei.
Si , iata-l 'minunatul' birou al directoarei , bine ca scria asta pe usa altfel nu as fi stiut *fucking sarcasm*.
"Ok , fetelor , sa intram" , ne spuse profa de tic.
Wtf ! Wtf ! Panica , panica ,panicaaa !!! Cred ca o sa lesin in fata usii daca inima se mai lupta mult cu coastele mele.Se presupune ca profa ar trebui sa bata in usa nu inima mea care zbate din greu in interiorul meu.Ok asta a sunat..nunununuuu nu te mai gandi la chestii stupide ai perverse Allison , pentru Dumnezeu esti pe cale sa intri in belele si tu te gandesti la chestii perverse ?!? Ok..clar nu sunt prea sanatoasa.
"Buna-ziua doamna directoare, am venit sa va inmanez doua eleve care radeau de zor deranjandu-mi ora " , spuse profa.
Da maa binee !! Acuma mai adauga-ne niste coarne , pune-ne nume ciudate si suntem balaurii din povestile cu care ii sperii pe copii.
"Multumesc doamna Lawrence , ma voi ocupa eu de ele de acum si ma voi asigura ca nu se va mai repeta incidentul de azi" , spuse directoarea zambindu-i profei.
Oh da , poate vrei sa ne legi de scaun si sa ne biciuiesti pana cand juram ca nu mai radem never ever pana la moarte nu ?!
Mda...nu reactionez prea placut la nervi.
CITEȘTI
Make up-Brake up-Make up AGAIN ~Jurnalul-O realitate alternativa~
Novela JuvenilDivort, lacrimi, batjocura si acelasi zambet zi de zi. Eu sunt Katherine Allison Reid,in urma cu 10 ani am trecut printr-un divort la o varsta mult prea frageda pentru a intelege ce se intampla. Eu am ramas in custodia mamei ,iar viata mea a fost un...