Capitolul 6 ~ "Harry , frate , de cand nu te-am mai vazut "

45 4 2
                                    

-' Tataaaaa !!!! '

Liniste...

Mda ..perfect...bravo tata , bine ca nu mai dai pe acasa.

Am aruncat geanta intr-o parte langa usa , tenisii tot acolo si m-am trantit in canapea.

Se aud niste ciocanituri in usa. Ma gandeam sa strig sa plece ca probabil era Mike , dar m-am razgandit si am asteptat probabil niste injuraturi , tipete ceva ca sa stiu ca e el si nu vreun terorist indragostit lulea de mine care vrea sa ma violeze.

Tampita esti mama...Epic fail...

Niciun tipat...nimic..dar imi suna telefonul. Mi-am scotocit toate buzunarele hainelor existente pe mine pana am cazut de pe canapea , noroc cu covorul moale.

- "Nu-mi spune ca e in geanta. Cand dracu' l-am pus in geanta ?!'' injur eu in soapta .

Mda...cine ma suna si cine ma cauta la usa nu si-a ales un moment tocmai potrivit pentru ca tocmai am atins apogeul lenii pe ziua de azi.

M-am tarat pe burta pana la geanta si uneori ma injur ca sunt asa dezordonata.

Am gasit intr-un final telefonul , dupa minute de scotocit surprinzator inca mai avea glas sa sune , si am raspuns.

-"Hei tatii ce faci ??" , raspund dulce sperand ca va veni cat mai repede acasa.

-"Paii...uite in avion , tu ? "

-"Paii si-" , am fost intrerupta de un sunet din telefon. "Ia stai putin"

Ma uitam la ecran . Tocmai primisem un mesaj.

Mike: Nu mai sta atata pe telefon si misca pana la mine vreau sa-ti arat ceva.

Eu: Si daca nu vreau ?!

Mike: Tu doar vino.

Eu : Tu chiar vrei sa-mi strici copilaria ?!

Mike: Prea tarziu...deja te-ai uitat in oglinda.

Eu: ce scarba esti !!!! ti-as zice eu ceva dar vorbesc cu tata la telefon.

Mike: Hai miscaa !!

Eu: Stai , decii nu tu esti la usa mea ?!

Mike : Crezi ca ai mai avea usa daca as fi la tine la usa ? Si as mai sta de vorba cu tine prin mesaje ??

Eu : aaaa fuckk!!! vorbim mai incolo paaa!!!

-"Ahmm...tatii gata ...tu sigur esti in avion ?" , il intreb suspicioasa.

-"Da , scumpo , de ce ?"

-"Ahm...fara motiv..te pup pa tatiii !! " , spun cat mai in soapta posibil si inchid telefonul fara a mai astepta un raspuns.

Ma ridic grabita de pe jos si bineinteles ca mi s-a imbarligat piciorul de breteaua gentii si am facut cunostinta si cu covorul asta. Incep sa cred ca podelele ma iubesc pentru ca fac cunostinte cu ele din ce in ce mai des.

-"Geanta idioata!!" , soptesc din nou. Imi desprind piciorul din bretea si ma asigur ca nu mai am nicio piedica. Nu una usor vizibila pentru ca eu ma pot impiedica si de un fir de praf...decii...da.

Am luat-o la fuga pe scari si am intrat in camera mea si telefonul incepe sa-mi sune in mana in timp ce ma apropii de geam.Il vad pe Mike cum se uita spre casa mea si cred ca avea telefonul la ureche.M-am lipit de geam pentru ca imi era frica sa ies pe balcon din cauza musafirului clar nepoftit de la usa mea.

Mda..nimic clar...barbat masiv imbracat in negru. Sigur era gorila de Luke. Chiar cand vroiam sa apas pe usa ce ma ducea spre balcon , gorila de jos si-a dat jos sacoul si a ramas intr-un tricou negru mulat.Se pare ca arata chiar bine si era foarte tanar.Dar am ramas putin socata cand am vazut ca probabil din neatentie si-a lasat arma , de la spatele blugilor bine prinsa in curea , la vedere.

Make up-Brake up-Make up AGAIN ~Jurnalul-O realitate alternativa~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum