M-am izbit imediat de o silueta intunecata care imi umbrea privelistea catre soarele orbitor si imi oprea trecerea. Mi-am ridicat privirea si m-am dat putin mai in spate si am dat peste Mike care privea si el speriat la silueta impunatoare din fata noastra.
Mike statea in spatele meu putin speriat ,ca si mine de altfel.Adica acum cateva minute il injuram pentru ca m-a luat pe sus din baie si mi-a tras o palma la fund pentru ca nu taceam , iar acum stam tacuti in fata unei....paii..gorile cred ca ar fi termenul potrivit intrebandu-ne probabil ce dracu cauta asta aici si acum.
Mi-am recapatat curajul si l-am batut usor pe umar pe strain care statea pe jumatate intors spre mine.
"Hei ,tu !" , strig eu ca sa fiu sigura ca ma aude din moment ce era o matahala.Doamne asta e exemplul perfect de dus la muzeu ca unii oameni se trag din gorile.
S-a intors cu fata spre mine , dar s-a concentrat mai mult pe baiatul din spatele meu.Parea ca se incrunta din ce in ce mai mult, sprancenele lui luptandu-se si respingandu-se aparandu-si fiecare teritoriul.
"Cine e el ?" ,intreba gorila incercand sa treaca de mine si sa ajunga la Mike.Jur , puteam sa-l vad pe Mike tintuit in cel mai apropiat perete in secunda doi.
"Alooo !! sunt inca aici !! Asa ca ,te rog, ai face bine sa nu intri in casa mea !! Sa stii ca nu mi-e frica sa sun la politie si sa tip pana ajunge aici...oh si crede-ma nu vrei sa ma auzi tipand !!" , i-am tipat indreptandu-mi degetul aratator spre el cu greu tinand in frau degetul mijlociu care era alarma pentru declansarea razboiului.
El parea ca nu ma baga in seama si inca incerca sa treaca de mine.Asa ca..am inceput sa tip.Si nu era un tipat dragut , era unul ascutit pe care daca il auzeai din instinct de uitai in jur crezand ca tot ce era facut din sticla se va sparge .
"Da bine...ok...ai putea sa nu mai tipi ?!" , intreba nea gorila.
"Nu pana nu te cari naibii din casa mea !!" , ii tip facand semn spre piciorul lui care se afla in teritoriul meu.
E normal sa ma imaginez cu un topor in mana facandu-l ferfenite pe nea gorila si piciorul jucaus care n-are ce cauta in casa mea ?! Mda..nu cred..dar cine a zis ca as fi normala. Sunt cam posesiva,asta e..
Isi retrase piciorul probabil imi citise gandurile si se speriase.Hihihii.
"Cine e el ?" ,intreaba el din nou.
"Nu e treaba ta , si apropo, tata m-a invatat sa nu vorbesc cu strainii care intra pur si simplu in casa mea.",i-am raspuns enervata si vroiam din tot sufletul sa-l dau cu capul de usa si ceva in interiorul meu se dadea cu curu' de pamant smiorcaindu-se ca un copil mic pentru o acadea, dar asta nu era un copil mic , era doar adrenalina mea,asa se manifesta la mine.
Ciudataa !!! Si cred ca am mai mentionat asta..sau nu..
"Nu mai fii asa tupeista ca nu e bine" , ma ameninta el cu un usor zambet pe fata.
Am ramas socata si adrenalina mea a fost lovita din plin.S-a simtit ofensata.
"I-auzi !" , spun si rad isteric."Dupa ce ca TU intri in casa mea din nu stiu ce motiv si te iei de prietenul meu , tot tu imi spui sa tac ?! Asta-i buna ! " ,si incep sa rad din nou.Ok reactionez cam neasteptat la nervi.
Rasul meu nu era nici pe departe unul de bucurie , ci mai degraba unul de nervi si asa o tineam pe miss adrenalina in cusca.
"Uite , stii ce , ma plictisesti...suna-l e tatal tau si spune-i ca sunt aici, nu am chef sa fac pe dadaca toata ziua" , imi spuse el si raman usor perplexa.
"Ah da ?! Si cum il cheama pe tata ? daca tot spui ca-l cunosti ?" , il intreb cu o usoara nota de ironism in voce.
"Gabriell Reid,alte nelamuriri" , spuse el.
CITEȘTI
Make up-Brake up-Make up AGAIN ~Jurnalul-O realitate alternativa~
Novela JuvenilDivort, lacrimi, batjocura si acelasi zambet zi de zi. Eu sunt Katherine Allison Reid,in urma cu 10 ani am trecut printr-un divort la o varsta mult prea frageda pentru a intelege ce se intampla. Eu am ramas in custodia mamei ,iar viata mea a fost un...