Bölüm 4

1.4K 145 34
                                    

"Hoş geldin so hyun "

Youra elini so hyun'a uzattığında ortam fazlasıyla gergindi.
Chen Youra'nın burada olduğunu bilseydi kesinlikle getirmezdi so hyun'u buraya.

"Sende hoş geldin Youra."

So hyun ile Youra'nın birbirlerine bakışları tamamen farklıydı. Youra ona nefretle bakarken, so hyun üzgün bakıyordu.

"Git demeliydin. Bu şekilde acıyarak bana bakmamalısın."

Youra sert bir mizaçla cevap vermişti.

"Hayır. Git demek istemiyorum. Ayrıca sana acımıyorum."

"O zaman sen git. Kaç defa söyledim sana Chen'den uzak dur diye."

Chen'ide morali bozulmaya başlamıştı.

"Youra. İstersen gidelim. " diyerek ceketlerimizi aldım ve onun koluna girip onu yurttan çıkardım.

"Yapma şöyle bir daha. Kıza ayıp ediyorsun. Biliyorum üzülüyorsun ama o artık onun karısı. Evliler onlar Youra."

"Oppa! Ayrılabilirler. Ayrılsınlar."

Söylememem gerekiyordu belki ama söylemezsem eğer daha da kötüleşecekti her şey. Hem söylersem ondan vazgeçebilirdi.

"Youra. Sana bir şey söylemeliyim."

"Söyle." dedi gözlerime bakarken.

"So hyun. O... O hamile."

Nefes alış verişinde hızlanma olunca söylediğime çok pişman olmuştum. Yere düşmesini engellemek için koluna girmeye çalışsamda beni itmişti. Ağlıyordu.

"Dokunma bana!"

"Youra. Kendine gel." diyerek bir adım daha ona yaklastığımda o da bir adım benden uzaklaşmıştı.

"Benden neden salladı peki? Bebeğini öldüreceğimi mi düşündü?"

"Hayır. Hayır sadece üzülürsün diye."

"Zaten bin parçaya bölündü kalbim. Daha ne kadar üzülebiliridim ki?"

"Üzgünüm." dedim dudaklarımı birbirine bastırıp. Ona sımsıkı sarılmak istiyordum.

"Oppa?"

"Efendim?"

"Ondan vazgeçtim. Chen'den vazgeçtim. Sen...Sen benden çok hoşlanıyorsun değil mi?"

12) ETKİSİZ AŞK (LUHAN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin