Youra aradığında saat gece ikiyi geçiyordu.
"Oppaaa" ağlamaklı gelen sesiyle birden yatağımdan kalktım.
"Youra? İyi misin?"
"Oppa ben çok kötüyüm. Canım çok acıyor. Beni sevmek yerine neden o kızı seviyor?"
Konuşmasından içtiğini anlamıştım.
"Neredesin sen?"
"Oppaaa. Arayacak sadece seni buldum biliyor musun? Rehberime baktım dakikalarca. Ama kimsem yoktu. Arayabileceğim kimsem yoktu."
"Youra neredesin?"
"Oh? Bilmem ki. Burada başka insanlarda var. "
Onun için endişeleniyordum.
"Tamam. Bana yakınlarındaki birisini verebilir misin?"
"Tamam" dediğinde birilerine bağırmıştı. Kısa sürede telefona başka birisi cevap vermişti.
"Merhaba." duyduğum erkek sesi sinirlerimi bozsada şu an o adama kızamazdım.
"Merhaba. Sanırım kız arkadaşım oradaymış. Biraz fazla içmiş olmalı. Nerede olduğunu bilmiyor. Adresi söyler misiniz?"
Adamdan adresi alır almaz yola çıkmıştım. Youra kim bilir yine başına ne işler açacaktı geç kalırsam?
****
Tek başına, şeffaf örtüyle sarılmış olan, küçük bir dükkanda içiyordu tek başına. Dükkana girmeden onu izledim bir süre. Sojuyu ardı ardına dikiyor, eliyle gözlerinden akan yaşları siliyordu. Sürekli tekrar ettiği bu iki hareket canımı acıtıyordu. Eğer Chen so hyun yerine onu sevseydi bu halde olmayabilirdi. Ama Chen'de haklıydı. Onu hep kardeşi gibi görmüştü. Benim yapamadığımı yapmıştı. Elimle istemsizce gozlerimden akan yaşları sildim ve yanına gittim."Ooh. Oppa gelmişsin." dedi tuhaf çıkan sesiyle.
"Hmm. Geldim."
"Ahh." diyip eliyle son kez gözlerini sildi ve bana baktı. Onun o güzel bakışları benim gözlerimle buluştuğunda kalbimin delindiğini hissediyordum .
"Seviyorum." dedi tekrar gözlerinden yaşlar akmaya başlarken. Bana bakarak söylediği şeylerle başımı önüme eğdim. Onun gözlerine bu sözlerden sonra bakarsam eğer yanlış düşüncelere kapılabiliridim.
"Biliyorum. Ama dayanamaz mısın? Ya da vazgeçsen?" dedim kendimi toparladıktan sonra.
"Oppa?" dedi ellerini çenesinin altında birleştirmiş, başını elleri arasına almıştı.
"Neden beni sevmiyor kimse?""Ben... Yani ben bilmiyorum."
"Oppa seni herkes seviyor. Her kız senin için canını bile verebilir. Ama ben? Benim için kimse kılını bile kıpırdatmaz."
"Youra?"
"Hmm?"
"Ben yaparım. Olmaz mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12) ETKİSİZ AŞK (LUHAN)
FanficExo12 serisinin 12. ve son kitabıdır!!! O Chen'den vazgeçemiyor,ben ise ondan vazgeçemiyordum. Göğüs kafesim o her ağladığından kalbime batıyordu. Canım acıyordu ve umrunda değildim. O kadar çok kişi varken neden ona aşık olmuştum? Benim aşkım sadec...