~Youra~
Size aşık olan birisine aşık olmanız mucizedir. Luhan bana aşıktı. Bunu en başından beri hissediyordum. Chen gibi değildi. Belli ediyordu işte. Ben ise hep onun aşkından yararlanan iğrenç birisiydim. Onu kullanmıştım. Onunla aşk acımı hafifletiyordum.
Ya da başlarda böyleydi. Ama sonra,bana olan düşkünlüğü, sevgisi kalbimi yumuşacık etmişti. Beni gerçekten güldürüyordu. Herkese ve herşeye karşı koruyordu. Haksızsam eğer bana güzelce anlatıyordu. Ama yinede hep yanımdaydı. Seviyordu ve sevgisini hissettiriyordu. Bu hisleri bana yaşatmaya başladığında bende hislerimin değiştiğini anlamıştım. Kalbim artık Luhan'a aitti. Ona bunu söyleyememiştim bile. Şimdi uyanmazsa eğer yine söyleyemeyecektim. Sonsuza kadar.
"Biraz bir şeyler yemelisin."
Abim bana tost uzatınca elimin tersiyle göz yaşlarımı sildim. Herkes buradaydı. Hepimiz ameliyathanenin önünde bekliyorduk.
"Sen neden yemiyorsun?" dedim başımı kaldırarak.
"Şey." dedi yutkunarak. "Ben pek aç değilim."
"Bende." dedim. "Bende aç değilim abi."
Abim gidince yanıma so hyun oturmuştu.
"Youra." dedi sırtımı sıvazlayarak.
"O iyi olacak."So hyun'a baktım. Göbeği çok irileşmişti. Ona yaptığım kötü şeyler aklıma geldi.
"Gerçekten de mi?" dedim. Birilerinin bana ' o iyi olacak! O Luhan. O Exo. ' demesini istiyordum. Ama Bo jo da Exo'ydu bir zamanlar. Lütfen . Lütfen ona bir şey olmasın.
"Gerçekten. Eğer bahsettiğimiz kişi Luhan'sa kesinlikle iyi olacak."
Chen yanıma gelip ayakta durmuş ve o da sırtıma dokunmuştu. Buna ihtiyacım vardı. Onun iyi olduğunu bilmeye ihtiyacım vardı.
"Youra?" demişti bana pikniğe gittiğimizde.
"Eğer. Yani eğer bir gün gerçekten de beni seversen hemen söyle olur mu? Daha fazla beklemek istemiyorum. Hayat çok kısa ve ben çok uzun zamandır seni bekliyorum. Aslında biliyorum. Benim sana olan aşkım etkisiz aşk. Ama yinede umut ediyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
12) ETKİSİZ AŞK (LUHAN)
FanfictionExo12 serisinin 12. ve son kitabıdır!!! O Chen'den vazgeçemiyor,ben ise ondan vazgeçemiyordum. Göğüs kafesim o her ağladığından kalbime batıyordu. Canım acıyordu ve umrunda değildim. O kadar çok kişi varken neden ona aşık olmuştum? Benim aşkım sadec...