*Cynti szemszöge*
-Már csak egy óra a koncertig. Nem hiszem el. -mondtam
- Jojj én is. Vajon milyen lesz? -kérdezte Adél
-Biztos, hogy jó lesz. Hiszen erre vártunk már mióta.-mondtam reménykedve*1 óra múlva*
Hirtelen kikapcsolódtak a lámpák és elkezdett szólni a zene. Mindenki elkezdett sikítozni és ujjongani. Nekem is elkezdett a gyomrom remegni. De szerintem nem csak nekem, ugyanis Josh piros zakóban fellépet a dobok mögé és dobolni kezdett. Ismét mindeni sikítozni kezdett. Adél felé fordultam és megszorítottam a kezét.
-Készen állsz átélni életünk koncertjét?-kérdeztem
-Persze. Hiszen erre vártam egész életemben. Látni fogom őket. Úristennn-mondta Adél
Hirtelen Tyler lépet vagy ugrott fel a színpadra és elkezdte énekelni a HeavyDirtySoul-t.*Adél szemszöge*
Abban a pillanatban ,ahogy elfordultam Cyntitól meglátam Tylert a színpadon és sikítozni kezdtem. Énekelni kezdte a HeavyDirtySoul-t. Szokásosan hanyat feküdt a szám közben színpadon és ismét sikítozni kezdtem. Sorba mentek a híres számaik ,mint például a Migraine,Messege Man,Heathens és a Hometown. Persze ezeket is énekeltem mind mindenki Cyntivel együtt. Hirtelen ismét kikapcsolódtak a fények és új szerélesben léptek fel. Vagyis Tyler a kimono szettjében, Josh pedig a sportos vagy laza szettjében. Folytatódtak sorban a számok. Olyanok mint például a House of gold,Screen,Lane Boy és a The Judge.
Állítólag Tyler a Holding on to you előtt a közönséghez megy és ott kezdi el énekelni. Így is lett, vagyis leugrott a színpadről és felénk jött azzal a szándékkal ,hogy segítsünk őt tartani vagy fogni a kezzét. Összenéztünk Cyntivel és ösztönösen sírni kezdtünk. Mivel gondoltuk,hogy megfogja fogni valamelyikünk kezét ,ezért automatikusan elő készítettük a telónkat és fényképezni kezdtünk. Észre se vettem, hogy már Tyler melletem van és egy lány kezét fogja. Én is odaattam a kezem és megfogta. Na ebben a pillanatban engem az infarktus keringetett, ugyanis Tyler Joseph a kezemet fogja. Még jó, hogy van nekem egy barátnőm és kapcsolt neki, hogy lekéne fényképeznie. Tyler elénekelte és vissza ment a színpadra befejezni a számot. Ezután a Ride következett.*Cynti szemszöge*
Szerencsére sikerült lekapnom , hogy Adél kezét fogja Tyler. Kicsit irigyeltem őt, mivel én nem tudtam megfogni a kezét. De mindegy én nem haragszom rá.
Felszólalt a Ride és máris énekelni kezdtem. Mint minden koncerten Josh dobját a rajongók tartják. Szóval a segédek ide hozták a cuccokat és én is és Adél is fogtuk az alját. Josh felment, körbe nézett és lenézett és rámkacsintott. Először fel se fogtam, hogy mi történt. Josh intett Tylernek és befejezték a számot.
Josh visszament a helyére és elkezdték a következő számot. Ami a Stressed Out volt. Ez után a Guns For Hands következett. Itt gyorsan a segédek felfújták a gömböt és Tyler belebújt. Felált és a tömegnek nekifutott. Ment egy kört és visszament a színpadra. A komcert végén mindig előadják a Car Radio-t a Goner-t és a Trees-t. A Car Radio végén Tyler felmászott egy magas oszlopra és ott levette a símaszkját és befejezte a számot. A Goner következett. Itt észre vettem, hogy Adél sír.
-Jól vagy?-kérdeztem tőle
-Jól. Csak tudod, hogy ez az egyik kedvenc számuk tőlük. És ,hogy mindig elsírom magam közben.-mondta és megtörölte a szemét
Utolsó ként a Trees jött. A végen két dobot tartottak a rajongók és mind a két dob möge felmászott Josh és Tyler. Dobolni kezdtek és konfettik jöttek az égből. Befejezték és visszamentek mindketten a színpadra. Meghajoltak és a kezükkel a jelet mutatták. Ami azt jelentette, hogy vége a koncertnek.Soha nem fogom ezt a koncertet elfelejteni. Hiszen erre vártam már mióta és most itt vagyok a legjobb barátnőmmel. És most vége.
...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Taking my time of my ride |Twenty øne piløts|ff
Фанфик|-/ *Jelenleg szünetel* Két lány+egy koncert=egy álom beteljesülése Két legjobb barátnő Cynthia és Adél története akik elmentek egy bizonyos koncertre. Egyikük se gondolta, hogy megváltozik az életük hála a koncertnek. * Twenty one pilots fanfiction...