3.rész

78 4 0
                                    

*Cyntia szemszöge*

Elkezdtünk nézni egy filmet Adélnál,alig teltel 20 perc a filmből Adél anyja dühösen jött be a házba.
-Te mi a faszt képzelsz magadról édes kislányom,te tetkót mertél csináltatni az engedélyem nélkül?
-Jólvan,már anya már betöltöttem a tizenyolcat,azt csinálom magammal amit akarok!!-kiabálta Adél.
Ez a veszekedés így tartott 1 órán keresztül és gyerekek szégyen vagy nemszégyen röhögtem és popcornt zabáltam. De már kezdtem unni ezért közbe kellett szólnom.
-Hé-hé nyugi. Mindenki nyugodjon le.-nyugtatni próbáltam őket. De tudni illik ők nem olyan fajták ,hogy lenyugodnak és kibékülnek ,hanem olyanok akik egymás haját tépik amíg nem szólnak egymáshoz.
-Te ne szólj bele. Nem a te dolgod. Egyátalán tudja anyád ,hogy mit varratál magadra??-ordított rám Adél anyja
-Tudja és beleegyezett.-válaszoltam
-Jólvan Adél jólvan. Nem mehetsz el a koncertre.-mondta Adél anyja
-Miiiiii! Nem. El kell mennem. Nem tagadhatod meg. Már csak egy hét és koncert.-kiakadt Adél
-Nem. El kell engednie . Jól tudja ,hogy már mióta várjuk a koncertet.-száltam vitába
-Hallod Cynti inkább menjél el. Majd még hívlak.-mondta Adél
-Jó. Szia . Viszlát- köszöntem el és kiléptem a házból

*Adél szemszöge*

Nem hiszem el ,hogy anyum nem enged el a koncertre. Tudja ,hogy már lassam 3 éve megbeszéltük a tetkót. Bele is egyezett erre most kiakadt és a koncertel femyeget. Nem érdekel ,hogy mi lesz ebből az egészból a koncertre én úgyis elmegyek. Ha én valamit eldöntök az úgyis lesz. Nyugtatás kép felmentem Youtubera és megnéztem a TheVR új videóját.

*1 hét múlva*

Úristen nem hiszem el ,hogy ma lesz a koncert. Azóta ,hogy anyámmal összevesztünk nem szólok hozzá és ő se hozzám. Ugyan ezt csinálta akkor is mikor tavaj befestettem a hajam. Bohócnak nevezett és le akarta vágatni a hajam. Hát ne hogy már az legyen amit ő akar. Felhívtam Cyntit.
-Csá. Remélem már kész vagy??-kérdeztem
-Helló. Már kész vagyok. Akkor a komcert helyén találkozunk.-mondta Cynti
-Ja és ha hamarabb érsz oda foglalj helyet.-mondtam
-Jó. Szia
-Cső- és ezzel elindultam a koncertre , hogy hamarabb oda érjek. Vagyis azt hittem , hogy hamarabb ott leszek ugyanis nem sikerült taxit fogni.
-Nem hiszem el ,hogy ebbe a kibebaszott városba nem lehet taxit fogni. Vááá-mondtam mérgesen. Erre mindenki rám nézett. Szerintem bolondnak néztek mint mindig. Úgyhogy nagy nehezen sikerült taxit fognom és eljutnom a koncert helyére.
Már a távolból láttam az én lila hajú barátnőmet és oda rohantam hozzá.
-Helllllóó.-köszöntem
-Csá. Nézd találkoztam Bernivel szóval előrebb vagyunk a többieknél.-mondta Cynti
-Na az fasza- és vártunk 3 órát a koncert kezdetéig.
Tálálkoztunk sok kedves fannal és sokat énekeltünk és zenéltünk a koncertig ,mire szóltak ,hogy be lehet menni. Erre elkezdtünk rohanni a színpad elé ,hogy minél jobb helyünk legyen. Már csak 1 órát kellett várni.

......

Taking my time of my ride |Twenty øne piløts|ffDove le storie prendono vita. Scoprilo ora