BAHAR , VIATA FURATA

532 17 8
                                    

    Bahar, viata fuarata.

Sezon nou la KANAL D. Indragitul serial turcesc Bahar , viata furata (O hayat benim) reincepe din toamna , KANAL D luand o pauza mare de la difuzare .
In acest moment telespectatorii sunt nerabdatori sa afle ce s-a intamplat cu Bahar , cu Ateş , cu Hulya si Mehmet Emir , dar si cu Efsun si Arda , in conditiile in care toate personajele au sfarsit rau in ultimul episod din sezonul 4 (2 la noi, la turci)

       Deocamdata nu se stie o data exacta la care va fi reluat sa fie difuzat de Kanal D serialul Bahar, viata furata, pentru ca totul depinde de filmarea episoadelor din noul sezon de catre turci .

Filmarile la episodul 101 din noua serie Bahar incep in septembrie , potrivit unor informatii din presa turca.

     Cum va arata Bahar dupa ce a fost stropita cu acid pe fata ? Nu stim , insa speram ca fața ei va putea fi refacuta de medici sau ca solutia ucigaşa nu a reusit decat sa-i desfigureze mainile. Dar ce se va intampla cu micuta Deniz ? Isi va regasi mama, pe Bahar ? Luata de Efsun si dusa departe, ramane sa aflam cum va decurge viata frumoasei Deniz si ce se va intampla mai departe cu Efsun si Arda. Dar Hulya ? A sfarsit dand fic conacului , cu toti ai casei in ea. Va scapa cu viata ? Dar Mehmet Emir , Cemre si ceilalti aflati in conac ? Si daca va scapa, care va fi viata ei ,dupa toate cele aflate despre Kenan omul in care credea cu ochii inchisi ?

Apoi ramane sa aflam si ce se va intampla cu Ateş , a carui masina s-a rasturnat in prapastie si apoi a explodat. A scapat cu viata ? Suspans mare pentru noul sezon din Bahar , viata furata !

DE PRECIZAT CA ACTORII DIN ROLURILE PRINCIPALE , KEREMCEM SI EZGI ASAROĞLU , S-AR FI DESPARTIT . ASADAR BAHAR SI ATEŞ NU MAI SUNT IMPREUNA IN VIATA REALA. LA UN MOMENT DAR AU APARUT ZVONURI CA CEI DOI NU VOR MAI APAREA IN NOUA SERIE DIN
BAHAR , VIATA FURATA.
DEOCAMDATA , CEI DE LA PASTEL FILM AU DEZMINTIT INFORMATIA. RAMANE SA AFLAM DACA O VOM REGASI PE BAHAR ASA CUM AM LASAT-O , ADICA INSUFLETITA DE EZGI ASAROĞLU.

P.S.
IN COMENTARII
VA ROG
SA IMI
LASATI SUGESTI
DESPRE CE
SERIAL SA
MAI SCRIU
SI CE FEL DE LUCRURI

EXEMPLU :

1.POZE CU ACTORI DIN SERIALUL RESPECTIV 
2. INFORMATII DIN SERIAL
3.INFORMATII DESPRE ACTORI
ETC.




BLOGUL ACTORIILOR TURCI SI SERIALELOR TURCESTI / POZE SI INFORMATII + JOCUL CAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum