GEST EXTREM FACUT DE NESILHAN /NIHAN DIN DRAGOSTE INFINITA

219 8 37
                                    

Nesilhan Atagul (Nihan) ,dovada suprema  din dragoste pentru iubitul ei sot ! Iata la ce gest uluitor si extrem de periculos a recurs frumoasa actrita !

Asemena lui Nihan , care il iubeste cu pasiune pe Kemal si in viata reala , Nesilhan isi numeste sotul "EROU"

Celebra actrita isi idolatrizeaza sotul alaturi de care traieste o poveste de dragoste de peste 2 ani si pe care il considera intregul ei univers.  Ceu 2 se iubesc ca la unceput si inca isi fac reciproc suprize dintre cele mai frumoase pentru asi dovedi dragoste imensa pe care o simt.

Chiar astazi , Nesilhan Atagul a impartasit o astfel de surpriza cu fanii sai din mediul virtual , deoarece a publicat o imagine de-a dreptul uluitoare cu o noua dovada de iubire pentru sotul ei , Kadir Doğlu . Se pare ca aceasta a recurs la un gest extrem care a uluit pe toata lumea, un tatuaj neobisnuit , deoarece este realizat intr-o zona a corpului foarte sensibila si anume...






























Gura 😂😂😂, pe interiorul buzei de sus inferioare , un loc foarte dureros pentru un tatuaj si nu prea vizibil , reprezentat litera "K" , initeala numelui iubitului ei sot . In viziunea actritei  este poate cea mai mare dovada de dragoste pe care i-o dedica lui Kadir.

" Te cunosc ca pe proprii mei ochi"  a scris Nesilhan

BLOGUL ACTORIILOR TURCI SI SERIALELOR TURCESTI / POZE SI INFORMATII + JOCUL CAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum