6. lucruri nestiute despre SERIALUL SULEYMAN MAGNIFICUL! AFLA LUCRURI INEDITE !

142 9 0
                                    

1. Trei dintre actritele care joaca roluri principale sunt nascute in Germania si au dubla cetatenie :
Meryem Uzerli ( Hurrem ) la Kassel , Selma Ergec (Hatice ) la Hamm si Nur Aysan (Mahidevran ) la Duisburg.

2. Doua dintre actrite au luat premii la concursul Miss Turcia : Nebahat Cehre (Hafsa mama-sultana) a fost Miss Turcia in 1960 si 1965 si , si-a reprezentat tara la Miss World - in 1960 si la Miss Universe , in 1965 , iar Cansu Dere (Firuze Hatun) a luat locul al III-lea la concursul Miss Turcia , in 2010

3.Trei dintre actorii principali au preocupari mai putin obisnuite . La 19 ani , Halit Ergenc (Suleyman) a inceput sa studieze inginerie marina , la Istanbul, insa a renuntat dupa 1 an. In tinerete a facut de toate : operator pe calculator , marketing , dansator si chiar solist vocal. Selma Egec(Hatice) , a studiat filosofia si psihologia si cunoaste 5 limbi : germana , turca , engleza , franceza si italiana , iar Cansu Dere (Firuze) si-a terminat studiile de arheologie.

4. Meral Okay ,cea care a scris scenariul serialului , a murit acum 5 ani de cancer pulmonar la varsta de 52 de ani . Ea a avut o viata tumultoasa , devenind cunoscuta pentru rolurile sale in filme si seriale TV turcesti. A facut parte din echipa editoreala care a adus editia turceasca a PlayBoy , zguduind societatea traditionala din Turcia . Suleyman Magnificul este opera care i-a incununat cariera. Dupa moartea ei , rolul de scenarist a fost preluat de tanarul Imaz Sahin.

5. Serialul este difuzat in 25 de tari din Europa de est (Albania , Bosnia si Hertegovina , Bulgaria , Croatia , Cehia , Cipru de Nord , Grecia , Kosovo , Macedonia , Muntenegru , Romania , Slovacia , Slovenia ,Ungaria) , Orientul Mijlociu (Emiratele Arabe Unite , Liban , Iran , Turcia) , tarile din fosta Uniunea Sovietica (Azerbaidjan , Kazahstan , Rusia , Ucraina) , nordul Africii (Egipt , Maroc) si Asia ( Afganistan ) . Totusi , serialul nu a reusit sa intre pe piata din Europa de Vest.

BLOGUL ACTORIILOR TURCI SI SERIALELOR TURCESTI / POZE SI INFORMATII + JOCUL CAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum