10 LUCRURI NESTIUTE DESPRE MEHMET AKIF ALAKURT, (BORAN DIN "PUTEREA DESTINULUI"

722 9 6
                                    

Mehmet Akif Alakurt le-a cucerit pe toate romancele cu rolul lui Boran din Puterea Destinului. Cu un aspect exoctic si o prezenta impunatoare, el s-a transformat rapid intr-unul dintre cei mai ravniti barbati din seriale turcesti. Iata ce nu stiai despre MEHMET.

1. S-a nascut in Istanbul , pe 23 iulie 1979

2. Spre deosebire de Cansu Dere , care areun frate, Mehmet are 3 surori si un frate. Se spune ca are o legatura speciala cu mama sa.

3. Si-a inceput cariera de model in anul 1998, reusind sa castige premii precum "CEL MAI BUN MODEL DIN TURCIA" si "CEL MAI BUN MODEL DIN LUME" . I se spune chiar "PRINTUL TURCIEI" , avand in vedere ca a ocupat primul loc in topul unui concurs care se numea astfel.

4. Aspectul lui fizic exoctic le-a atras atentia chiar si celor mai exigenti specialisti din lumea modei, care l-au dorit in campanile lor. Mehmet a semnat de-a lungul timpului contracte importante cu brand-uri de haine din intreaga lume, cele mai notabile fiind LA COSTE , MARK&SPENCER SI            👉TOMMY HILFIGER.👈 (una dintre firmele mele preferate(e o firma mare de vestimentatie)

5. In anul 2002 a debutat si in televiziune primind rolul lui Ali Kirmam din serialul "Kirik Ayna". A avut succes inca de la inceput si au urmat numeroase alte proiecte, printre care si " PUTEREA DESTINULUI".

6. Mehmet are 38 de ani ,iar in perioada in care filma pentru " PUTEREA DESTINULUI " avea 25 de ani.

7. Asa cum se poate vedea si pe micile ecrane, actorul este foarte inalt , mai exact are 1,90 m.

8. Se spune ca in copilarie visa sa devina pilot. Cu toate ca nu a facut studii in acest sens, a calatorit in toate colturile lumii.

9. Mehmet ar fi fanul echipei de fotbal Beskitaş si i-ar placea sa citasca, mai mult decat orice , carti de psihologie.

Şi

10. Discret in ceea ce priveste viata lui personala, starul nu s-a putut feri intotdeauna de obiectivele indiscrete ale jurnalistilor. S-a vehiculat ca ar fi fost impreuna cu Leyla Basak , cea care a jucat rolul Yezdei in " Puterea Destinului , cu Tugce Vargul, o costumiera , iar acum are o noua iubita despre care presa nu stie prea multe lucruri.

Atat!

P.s.
Scrieti-mi in comentari despre cine sau ce serial sa scriu sau sa postez poze cu ea/el.

Mulțumesc

BLOGUL ACTORIILOR TURCI SI SERIALELOR TURCESTI / POZE SI INFORMATII + JOCUL CAREUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum