❤1❤

171 3 0
                                    

Leżę na łóżku. Piję kawę ze sturebuksa. Nagle mój telefon brzęczy, ale pewnie to tylko Brian. A jednak...
Nieznany: Siema, Cliffo! Gdzie jesteś?? Czekam w gararzu...
Ja: Sory, pomyliłeś numery. Jestem Courtny...
Nieznany: A to sory, byłem pewny że to Clifford. Ja jestem Luke. Od jakiego imienia jest skrót Courtny??
Ja: Od Courtney😉

Niemorzlie. Nieeee. Ale morze jednak??. Wontpie. Nie to na pewno nie ten  Luke. On wyjechał. Zostawił mnie, zostawił nas.

Ja: Miło poznać, to cześć😉
Nieznany: Cześć 😂

Ale jeśli to ten Luke to ma przesrane podpytam go jakoś, następnym razem. Boję się że to jednak ten  Luke.

Miałam kompletny zamęt w głowie. Ten Luke nie ten Luke. Boszzz... Niecierpię tego chama. Tej jebanej szynki. 😭. Niewytrzymałam.
JednorożecAlfa (ja): Sytułasja awaryjna przyjerzdzaj do mnie szybko, proszę...
BrauninajlepszaBff: Przyjerzdzam za 15 min będę😊
JednorożecAlfa (ja): dzięki Baini❤️

Odłorzyłam telefon i myśleć nad tą sytuacją. To porąbane że gdy tylko jakiś Luke się do.mnie odezwie ja już myślę że to on i wzywam sytuację awaryjną. Czyli Brian przjerzdża z lodami i dużym jednorożcem. I oglądamy razem film pt. ,,Gwiazd Naszych Wina". tak za to go ubustwiam. Też lubi takie romanisidła i zawsze razem płaczemy pod koniec. To był o takie smutne... (Nie powiem co żeby nie zaspojlerować filmu😂). Nagle drzwi od mojiego domu się otworzyły. I wszedł Brian... Tak ma klucze. No co, ufam mu!!! Brian to najlepsza osoba jaką znam. Niezdradzi. Niewygada. Nieobgada. Niezabierze chłopaka. Nie zostawi .  Jest kochamym małym jeżem z ulizanymi włosami. No, jest jeszcze Rose. Jest ona niską brunetka (Selena Gomez). o ciemnych oczach. Lubi ją choć jest trochę inna. Nawet bardzo. Tata ją bije. To dla niej trauma. Duża trauma.
- Hej unicornie! Co tam? Czemu tak zywałaś mnie z żelkami lodami i filmem??
- I jednorożcem!!! Nie zapomnij o nich.
- Dobra, Dobra. Bez bulwersu. Co jest??
- chyba Luke się odezwał...
- Co?! Ten Luke??
***
Hej miski!!! Pzeraszam że taki krótki roździałek, ale myślę że lepiej to iż nic☺🐱😏 Uwarzacie że wszystko za szybko się dzieje...

My best friends (5sos)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz