,,Tatínku! Koukej!'' Maličký Sebi začal máchat svými drobnými ručičkami. Právě jsem se nacházeli na hřišti, kam chodíme pravidelně každé odpoledne. Já spokojeně seděl na lavičce a pozoroval dovádějícího Sebiho na pískovišti, kde stavěl hrad z písku. A musím říct, byl opravdu šikovný.
,,Je to moc krásné, zlatíčko,'' usmál jsem se na něho. Ve chvíli, když sklopil hlavičku a začal si znovu hrát, posmutněl jsem.
Dal bych cokoliv za to, aby tu s námi mohl JaeBum být. Aby tu byl jak pro mě, tak pro Sebiho.
Nebylo to vůbec fér. Nezasloužil si zemřít. Tak moc se na Sebiho těšil. Tak jako na nic jiného. Byl by to skvělý tatínek. Skvělý muž. Skvělý člověk.
- flashback -
,,Tak moc se na něho těším, Jackie!'' Z JaeBumových úst uniklo radostné vypísknutí. Právě jsem společně seděli u nedalekého hřiště a pozorovali děti, které si tu pohrávali.
,,Já taky,'' usmál jsem se, hladíc ručku, kterou měl položenou na mém bříšku. JaeBumie byl v tuhle chvíli naprosto kouzelný. Zbožňoval jsem, když mluvil o našem miminku. Moc mě to těšilo.
,,Bude jistě dokonalý,'' svými rty se střetl s mou tváří, kterou začal jemně pusinkovat.
,,Po tobě, samozřejmě,'' dodal po malé chvíli. A já ihned zrůžověl. Věděl, že jsem stydlivý a plachý. Zejména, když mi říká tato slova. Provokoval.
,,Po nás obou,'' opravil jsem ho po malé chvilce.
- konec flashbacku -
Nesnášel jsem tyhle vzpomínky. Pronásledovali mě pořád. Nikdy si nedali pokoj. Jak jsem se snažil sebevíce zapomenout, nešlo to. JaeBum byl moje všechno. Můj první a já doufal, že i poslední.
,,Ach bože,'' do dlaní jsem schoval svůj ublížený obličej. Tak moc rád bych se přes to přenesl a někoho si našel. Nebyl tu ale nikdo, kdo by mi dal lásku a pocit bezpečí. Až na Sebiho. Na mého krásného synka, který mě naplňuje pocitem štěstí.
,,Mohu si přisednout?''
- - -
Kdopak to asi bude?
YOU ARE READING
Lovely daddy / markson
FanfictionJackson - nezadaný otec maličkého Sebastiana, stále zlomený ze ztráty svého přítele, se kterým jejich synka počal. Mladý otec se nenarodil takový, jako ostatní muži. Jeho tělo skrývalo tajemství, které znal jen on a jeho rodina. Narodil se se ž...