Twenty four

359 62 1
                                    

Byl jsem z něho úplně vedle. A hlavně zmatený. Nechápal jsem to. A asi nikdy ani nepochopím. 

,,Tak proč jsi to udělal?!'' Začnu ho mlátit do prsou. On mě ale pevně objal a natiskl na svou hruď. 

,,Byl jsem hlupák, promiň mi to,'' líbal mě do vlasů. A já mu začal pomalu odpouštět. Prostě to se mnou uměl a já ho nedokážu nenávidět. 

,,Tak moc jsi mi ublížil, Marku. Tak moc,'' svůj obličej zabořím do jeho hrudi, kde mé slzy začaly smáčet tričko, které ji zakrývalo. 

,,Já vím. A opravdu mě to mrzí,'' mou bradu něžně uchopil mezi prsty. Přísahal bych, že tak něžně se mě ještě nikdy nedotýkal. 

,,Uvědomil jsem si moc pozdě, co pro mě znamenáte. Ty, Sebi a naše děti,'' druhou, volnou rukou mě pohladil po bříšku. 

,,Pokazil jsem to, ale tady, teď a vám slibuji, že budu skvělý přítel a ještě lepší otec. Jak pro naše děti, tak i pro Sebiho,'' jeho rty, krásné, plné rty, se s veškerou jemností střetly s těmi mými. A já vydechl. 

,,Budeš mi muset dát čas, Marku. Hodně času,'' zašeptám. 

,,Dám ti času kolik jen budeš potřebovat,'' spolu se mnou pomalu zalezl dovnitř. 

Tu noc se nic nedělo. Netlačil na mě, vůbec na mě netlačil. Celou dobu mě hladil po bříšku, hrál si se Sebim a vymýšlel jména pro  naše děti. Chtěl by prý holčičku s chlapečkem. Holčičku, které by česal vlásky a chlapečka, se kterým by hrál spolu se Sebim fotbal. 

Bylo to tak nádherné poslouchat..... 


- - - 

Tak, máme tu poslední díleček, lidi! Následuje ještě epilog. Každopádně vám moc děkuji za veškerou podporu, kterou jste mi daly! <3 Taky moc děkuji za každý krásny koment, za každé hvězdičky, jste nejlepší <3 

V dalších dnech očekávejte další story na Markson : Twins. Doufám, že se vám také zalíbí <3 

Lovely daddy / marksonWhere stories live. Discover now