Ajung chiar in fata cosciugului si nu mai suport . Sangele imi pulseaza in vene si imi pierd controlul . Ma holbez la fata mea , la corpul meu mort ! Clachez...tip , plang si ma arunc asupra trupului inghetat .
Apuc panza neagra si o trag in afara cosciugului pentru a-mi descoperii picioarele...fostele mele picioare sunt acum doar o umbra , o umbra a ceea ce au fost . Carnea e desfacuta pe alocuri si chiar osul unuia e iesit lasand laoparte faptul ca sunt aproape plate .
Plang si mai tare dar cineva ma prinde din spate de maini . Imi ridic capul pentru a vedea cine e si il vad pe S care ma trage in spatele multimii .
-Lasa-ma in pace ! Da-mi drumul ! Tip eu zbatandu-ma .
-Calmeaza-te !
-Tu esti de vina pentru tot ! Numai tu ! Daca nu apareai tu totul era bine acum ! O sa te distrug !
Imi infig dintii in mana lui si simt gustul sangelui sau care imi inunda gura . Caninii mi se maresc reamarcabil , incet facandu-si loc prin carnea mainii sale . Ii dau drumul din muscatura si ma intorc pentru a-i prinde gatul . Nu riposteaza . Ma lasa sa ii beau sangele...acum e momentul sa il omor , o sa ii beau tot sangele , ii voi seca venele ! Dupa cateva secunde cade in genunchi vizibil afectat de pierderea de sange . Nu ! Imi retrag coltii din gatul lui si il las sa pice pe spate in iarba . Il privesc cu dezgust dar de fapt ma privesc pe mine cu dezgust . Nu pot sa-l omor...e tatal meu si ceva nu ma lasa sa o fac...inca am o constiinta si nu vreau sa am pe nimeni care sa o pateze .
De dupa o cruce inalta un baiat brunet ce poarta o masca chirurgicala ce ii acoperea fata se uita la mine si S . Ma priveste atent.
-Vin-o si i-al de aici Jeff ! Ii spun eu .
Slender se uita la mine respirand greu .
-Du-l la conac ! Eu voi venii mai tarziu . Am ceva de terminat intai .
Jeff nu spune nimic , doar incuviinteaza si se apropie luandu-l pe Slender de subsori dupa care se teleporteaza amandoi .
Apuc trandafirul albastru ce l-am scapat pe jos cand l-am muscat pe S si ma intrept catre groapa unde sicriul deja fusese bagat . Astept in tacere pana ce groapa incepe sa fie astupata si multimea se risipeste putin cate putin . In cele din urma ramanand doar eu si Mikayla.
-Am fost cele mai bune prietene...incepe Mikayla dupa un timp de tacere . Ai cunoscut-o ?
-Oarecum...spun eu punand trandafiul pe marginea crucii exact sub fotografia mea .
-Sunt Mikayla...
O privesc o clipa si ma prezint si eu .
-Anastasia...
-Ei bine Anastasia...eu ar trebuii sa plec , nu ma simt prea bine si nu am prea dormit in ultimul timp !
Ii privesc chipul palid si cearcanele imense . Nu pot sa o las asa...trebuie sa ii spun cumva.
-Nu pleca ! Ii prind mana exact cand se intoarce . Eu...vrei sa facem o plimbare inainte ?
-Sigur...se uita la mine ciudat dar accepta .
Mergem in liniste pana la intrarea in padure dar ea se opreste .
-Eu...padurea asta...esti sigura ca vrei sa ne plimbam pe aici ? Intreaba ea speriata.
-E ok...aici locuiesc...nu e nimic periculos ! Spun eu .
-Em...ok...
Dupa un timp de mers prin padure exact cand mai e putin si conacul e vizibil ma opresc . Ma intorc catre ea incet .
-Mikayla...trebuie sa-ti spun ceva...
-Hm...
-Eu sunt Kata...
-Ce?! Nu e amuzant de loc ! Tipa ea.
Zambesc incet .
-As vrea sa fie o gluma...as vrea sa fii murit acolo cu parintii mei decat sa fiu aici . O sa intelegi . Mai tii minte cand ne-am aventurat in padurea asta ? Toate petrecerile la care am fost impreuna...lantisoarele noastre ale prieteniei...totul...tin minte tot ce am fost inainte...si nu mai sunt nimic acum .
-Esti nebuna ! Tipa ea .
-Intreba-ma ce vrei ! Ii spun eu .
Mikayla ezita o clipa dar totusi o face .
-Cand ne-am intalnit prima data si unde ? Intreaba ea.
-13 septembrie acum 12 ani cand am inceput gradinita . Eram singura la una din mese cand tu ai venit la mine!
-E...e adevarat dar cum ?! Kata...
-Care era numele meu complet ? O intreb eu .
-Kataleya Anastasia...Anastasia...Kata...esti chiar tu ?!
-Da...
In urmatoarea secunda Mikayla sare pe mine intr-o imbratisare stransa .
-Dar cum ?! Cum e posibil asa ceva ?!
-Iti voi spune totul ! Insa trebuie sa pastrezi secretul ! Tata deja m-a inscris in locul Kataleyei in liceu .
-Tatal tau ?!
Am invitat-o pe Kata inauntru in conac si am mers spre camera mea . Ne-am asezat pe pat iar ea dupa o mica ezitare a inceput sa-mi insire intrebarile .
-Cum ai reusit sa te intorci ?
Ii spun toata poveste , despre faptul ca sunt un monstru si ca mama mea a murit la nastere , despre tata , despre parintii mei adoptivi , accidentul si Slenderman .
-Deeeci...Slenderman e tatal tau ?
-Da din pacate...
Un zgomot se aude de la parter . Mai multe voci si rasete rasuna in tot conacul .
-Owww fuck ! Ceilalti au venit de la vanatoare ! Trebuie sa pleci Miky !
-Dar cum ?! Nu am cum sa ies !
-Hai sa testam daca ce am vazut in filmele cu vampiri se aplica si la mine ! Spun eu zambind .
Mikayla ma ia in brate si sarim amandoua pe geam dar inainte sa imi pot da seama picam amandoua de la etajul 1 . Miky pica peste mine , iar eu dedesupt cu spatele in ceea ce cred ca e taisul unei greble . Ma ridic incet nesimtind inca durerea dar observ groaza din ochii Mikaylei .
-Ce s-a intamplat ? Intreb eu nedumerita .
-Nu...nu simti durerea ?!
Dau din cap in semn negativ si fac ochii mari cand degetele mele dau de sange in cautarea lor catre ceva neonisnuit .
-Ce dracu ! Am o...ce-i asta mai exact ? Intreb eu .
-Cred ca o sapa...stai sa incerc sa o scot...se ofera Miky tremurand .
Trage usor de coada sapei si o scoate lasand sangele sa curga , dar surpinzator rana incepe sa se inchida .
-Pai...nu pot eu sa zbor dar macar ma vindec...spun eu zambind . Haide acum , sa ne grabim sa te scot din padure !
CITEȘTI
Lost Soul (creepypasta)
FanficIl urasc...mi-a distrus viata ! El...el a fost ! Mi-a luat totul , parintii , setimentele , viata, totul...! Vreau sa il fac sa plateasca ! Majoritatea copiilor au un monstru care ii pandeste din umbra , el nu le face rau doar se hraneste cu frica l...