- Mama , tata plec la scoala ! Strig inainte sa inchid usa .
Mai sunt doar doua saptamani de scoala si abia astept sa termin in sfarsit cu tot chinul asta . Un fior rece imi cuprinde corpul cand fac primul pas pe aleea Raven . Cel mai probabil din cauza padurii pe langa care trece strada . Mereu am avut o oarecare teama de locul asta ,iar totodata am fost atrasa de el si niciodata nu am priceput de ce ! De obicei imi plac locurile intunecate si pustii si nu ma mir ca imi place si acesta dar...de ce imi e frica ? Poate din cauza copacilor batrani in care se adapostesc ciorile...sau e ceva mai mult...ceva ne mai vazut pana acum .
Am grabit pasul in speranta ca voi ajunge mai repede la scoala si nu va mai fii nevoie sa trec pe langa locul asta timp de 6 ore .
-Kata ! Kataleya se aude o voce de fata strigand in urma mea . Era prietena mea Mikayla .
-Oh...Mikayla...ce faci ? O intreb ca de fiecare data .
-Em...intarzii la fizica ! Adica stai...avem cursul asta impreuna...Adica intarziem la fizica ! Fugi !
-Stai stai stai...e ora 7:47 avem timp sa ajungem...uf...iar ai uitat sa iti programezi ceasul corect...
-Ow ....in cazul asta...bine , ma duc la scoala , tu ?
-Esti fenomenala Mikayla ! Exclam eu .
-Si eu te iubesc ! Spune ea in timp ce imi plaseaza un mic sarut la obraz , iar apoi incepe sa topaie fericita .Holul scolii , anost si gri , ca intotdeauna nu imi aducea decat un gust amar si un oarecare sentiment de greata . Imi asez ruxacul in dulapiorul din tabla vopsita in albastru pe care am lipit autocolante cu cranii si copaci intunecati inveliti in fum .
Mi-am pastrat doar caietul , manualul si bineinteles agenda cu cateva pixuri pe care le-am pus intr-o geanta mai mica menita sa-mi usureze munca de a le cara si am plecat catre laboratorul de fizica .
Mi-am asezat geanta pe ultimul scaun de la fereastra si am deschis agenda mai exact jurnalul meu . "The life"...cum il numesc .Draga jurnalule ,
Regret ca nu am mai scris de ceva timp...dar jur ca am ajut si motive !
De ceva timp nu ma simt in largul meu...simt ca nimic nu e cum trebuie...nu e unde trebuie . Nici macar eu . Ma simt o straina in locurile in care am crescut .
Oare sa vorbesc cu mama si tata...desigur...nu m-ar asculta...niciodata nu o fac . De cate ori incerc sa pomenesc macar ca simt o prezenta misterioasa se crispeaza .
Poate sunt eu nebuna...sau poate ei sunt prea ignoranti ca sa observe ca ceva nu e in regula ?! Nu stiu...oh...doamna Parich trebuie sa intre in clasa . Trebuie sa plec . Promit ca o sa mai scriu !Am inchis repede jurnalul cu coperti moi visinii si l-am indesat adanc in geanta . E singurul mod de a ma elibera de toata frustrarea acumulata in ultimul timp .
Privesc usa nedumerita si constat ca in loc de rautacioasa doamna Parich isi facea aparitia un barbat inalt cu par negru lung pana la umeri usor carliontat si ochi albastrii sclipitori . Raspunde la salut printr-o miscare a capului si se duce glont spre catedra . Dupa care scrie mare pe tabla :MR. S.
-Bun deci...din pacate doamna Parich nu mai poate venii la scoala deoarece a suferit un accident rutier destul de grav ! Spune el tare si raspicat fixandu-ma cu privirea .
Ma holbam de-a dreptul la el si nu intelegeam de ce , pana cand el sparge tacerea intreband :
-Este vre-o problema ? Domnisoara....?!
-Kataleya spun tare ridicabdu-ma in picioare . Kataleya Smith ! Rectific eu . Nu e nimic domnule...
-Asa...deci daca nu e vre-o problema eu spun sa incepem cu predatul ! Spune el hotarat dupa care face o pauza si isi intoarce din nou fata spre mine . A da si...domnisoara Smith...adica Kataleya va fii foarte interesant sa te am ca eleva chiar si pentru doua saptamani !
Auzind asta am inghitit in sec . Ma sperie ! Si inca foarte rau...dar in acelasi timp ma simt bine in preajma lui . Am acelasi sentimenst ca atunci cand trec pe langa padure .
Urmatoarele ore au decurs fara alte incidente ciudate sau jenante asa ca imediat dupa scoala m-am dus acasa unde i-am gasit pe mama si pe tata in living band cafea .
-Hei ! Ii salut eu lasand ghiozdanul sa cada langa canapea .
-Buna ! Imi raspunde tata cu capul in ziar . Ceva nou la scoala ?
-Cam ciudat sa intrebi asta dar da...chiar da...se pare ca doamna Parich a suferit un accident grav , iar in locul ei a venit un tip ciudat...un anume domn S. !
Manerul cestii de cafea se topeste parca printre degetele tatei si face contact cu parchetul , lichidul maroniu imprastiindu-se pe jos .
-Ce naiba ?! Tata esti bine ? Il intreb ingrijorata .
-D...da ! Spune el alb la fata . Putin obosit...atata tot...doar mi-a scapat ! In orice caz...maine ce ore ai ?
-Hm...cred ca am doua ore de trigonometrie , o ora de literatura universala , sport si hm...
biologie si chimie !-Ok...cred ca ar trebui sa-ti faci temele...!
-Um...ok...
Urc scarile in graba si intru in camera mea . Asta a fost foarte ciudat !
CITEȘTI
Lost Soul (creepypasta)
Hayran KurguIl urasc...mi-a distrus viata ! El...el a fost ! Mi-a luat totul , parintii , setimentele , viata, totul...! Vreau sa il fac sa plateasca ! Majoritatea copiilor au un monstru care ii pandeste din umbra , el nu le face rau doar se hraneste cu frica l...