7# >^Asi Mafya<^

7.4K 272 4
                                    

RÜZGAR'DAN

Rüyanın dolu ve şaşkın gözlerle evden çıkmasıyla bir an pişmanlık hissettim.
-Kel Mahmut : Şşşşt sakııın ! Onlar senin aileni öldürdü. Bana kızıyordun geçen gün şimdi kendin acıyorsun. Azıcık masum , saf ve güzel olabilir ama intikam ateşi bunları yok edecek kadar güçlüdür. Yılma, senden alınan için bin defa al...
-Haklı olduğun nadir olduğun anlardan biri daha Kel Mahmutçum. Acımak yok...
Diye karşılık verdim iç sesime. Karşımda ne olursa olsun yılmayacaktım ve intikamımı beter bir şekilde alacaktım...

RÜYA'DAN

Mafyalık işine devam etme düşüncelerimle uykuya daldığım için rüyamda da bunları gördüm. Şuan güneş yeni yeni etrafı aydınlatıyordu. Uzun süre kıymetli Sidikli Şaziye düşünerek bir karar aldık : Gece uçağına bilet alıcaktım ve yurt dışına çıkıp dövüş öğrenecektim, mafyalığa ilk ve güçlü adımımı yurt dışında atacaktım. Artık güçlü olmalıydım.

Kızlarla kahvaltı yaptık. Kahvaltımız sessiz ve sakin geçmişti. Uçak bileti almak için dışarı çıkacaktım. Bunu kızlara yalanlı ve dolaylı bir şekilde söylemeliydim. Söze girmeye çalıştım :
- Kızlar ben kafa dağıtmak için dışarı çıkıyorum.
-Biz de gelelim mi?(Almina)
-Kızlar hava almak istiyorum, lütfen.
-Emin misin?(Alev)
-Evet yaa evet! Ben ölü değilim ve kendimi öldürecek kadar aptal da değilim! Uğraşmayın benimle.
Diye bağırdım. Ve hızla arkamı dönüp odama gidecekken ne b*k yediğimi fark ettim. Hemen özür diledim.
-Alllevv , kızlarrr özür dilerim ben sadece hava almak ve yanlız düşünmek istedim. Kızıl Ateşim özür dilerimmm.
Dedim. Üzgündüm ve bu sesime ve bakışlaroma yansımıştı.
-Önemli değil Güneşim. Merak etme kırılmadım. Herkesin düşünmeye ve dinlenmeye hakkı var. Rahatça gez dolaş ama sakın geç kalma olur mu tatlım?
Koşarak Alevin yanına gidip sarıldım...
-Kankamm yaaa aşkımm beniiim.
Dedim ve biraz daha böyle kalınca ayrıldık.

Odama çıkıp çantamı ve telefonumu aldım. Hemen çıktım. Ve bilet almak için arabama atladım...

~45 Dakika Sonra~

Uçak biletimi bu geceye aldım. Gidiyordum. Bu Gece İstanbul ' dan ayrılıyordum. Ülkeyi seçmiştim ; Londra... Orada bir ev tutacaktım ve en başından başlayacaktım dövüş adı verline bu asi sanata. Babamdan, ailemden, herkesten güçlü olmaktı hedefim. Mafyaların başı olarak İstanbul'a dönücektim...

Sahile gittim ve bir cafeye oturdum. Dalgada bakarken hayatımı sorguluyordum. Ne çok şey yaşamıştım şu 1 yıl içinde. Hayatın bana kastı mı vardı? Yoksa kader denen şu şeyin benden haberi mi yoktu? Bütün bunların cevabını Londra'da bulacaktım. Çantamdan A4 kağıtımı ve kırmızı pilot kalemini çıkardım. Kızlara veda etmeden gidemezdim, değil mi ? Bunu öğrendiklerinde bana kızacaklar , biliyorum. Ama bunu yapmak zorundayım. Yazmaya başladım ;

Sizi Seviyorum ...
Bu sözlerle başlamak istedim mektubuma. Bu sözlerle beni hatırlayın istedim. Ben gidiyorum ... Uzaklara gitmeliyim. Ve babamın yarım kalan işini doğru düzgün tamamlamak için tam fırsat. Kardeşlerim, bana kızacaksınız ama dönücem... Ne zaman dönücem , bunu bilemicem. Zaman göstericek bize bunu... Sakın benimle irtibatı kesmeyin. Arayın, mesaj atın. Ama kalbimdesiniz. Unutmayın. Lütfen siz de beni unutmayın. SİZLERİ SEVİYORUM, KARDEŞLERİM!...
~RÜYA ❤ Kardeşiniz ...

Mektubumu bu şekilde tamamladım. Gözümden akan yaşları umursamamaya çalıştım. Eve gidip bavulumu hazırlamalıydom. Mektubu 4e katlayıp çantama koydum.

Eve gidip odama çıktım. Saat 22.45 di. Uçağım 02.00 de kalkacaktı. Daha 03.15 saatim vardı. Bavulumu hazırladım. Koridorda ayak sesleri ve fısıldaşma şeklinde çıkan konuşmaları duyunca bavulumu hemen yatağın altına sıkıştırdım. Ve yatağa uzandım. Sanki geldiğimden beri yatıyomuşum havası vermek için. Alev kapımı tıklattı.
-Giiiiiiiiirr.
-Hani geç kalmak yoktu kızım yaa nerde kaldın öldüm meraktan.
-Korkma kızım. Sahilde oyalandım. Ama bana yürüyüş iyi geldi.
Dedim ve gülümsedim. Ortaya bir fikir attım :
-Bu gece 5'imiz yatalım mııı?
Evet bunu çok istiyordum. Son saatlerimi onlarla geçirmek istiyordum. Kansere yakalanmış gibi konuşmanın nedenini ben de bilmiyorum. Zaten onları bikaç ay sonra görücektim. Gerçi bikaç ay olup olmayacağını bilemem amaa , neyse. Ama yine de üzgüngüm. Kardeş sonuçta.
-Oluurrr.
Dedi Alev ve ben de kendime geldim. Dğşüncelerimden sıyrıldım. Şuan onları tek tek çağırmyaya üşendik. Alevle aynı anda göz kırptık. Veee....

3

2

1...


Aynı anda sanki etimiz koparılıyormuş gibi çığlık attık. Uzun bir çığlık ardından tüm kızlar buradaydı. Alevle bize 'uzaylı görmüş masum köylü' gibi bakıyorlardı. Alevle ben kahkaha atmaya başladık. 'Acayip Hayvanlara benziyorsunuz' bakışı attılar. Bizde fikrimi ortaya sunduk. Aşklarım hemen yattılar yanımıza. Ve uykuya daldılar.
Herkesin uykuya daldoğındsn emin olunca yataktan çıktım ve Hazırlanmaya başladım. Üzerime şunları giydim : 👇👇👇

                     (TEMSİLİ)     Saat 01:30 du

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(TEMSİLİ)

Saat 01:30 du. Gitme vaktiii... Mektubu çıkarıp yatağın yanındaki komidine koydum. Aşklarım , kardeşlerim ne kadar da masum uyuyorlardı Yaa. Uyandırmamak için çaba sarf ederek hepsine sarıldım ve öpücük kondurdum yanaklarına. Yatağımın altından bavulumu çıkardım. Son kez olmasa da böyle bir hisle baktım kızların yüzüne... Daha Fazla duygusal bağlamamak için hemen evden ayrıldım.

Taxiden inip parayı ödedim ve işte Atatürk Havalimanındaydım. Uçağın kalkmasına 5 dakika vardı. Hemen yerimi aldım. Ve uçtum...

"Güle güle eziklik, güle güle eski ben, güle güle acılarım, güle güle İstanbul... Hoşgeldin yeni ben, hoşgeldin yeni hayatım, hoşgeldin yeni duygularım, hoşgeldin Londra..."








Vote ve yorum yapmayı unutmayalım lütfen. Yeni bölüm yarın gelir. İyi geceler Asi Mafya ailesi... :);):);):)

SON NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin