9# >^Asi Mafya<^

6.6K 246 1
                                    

ALEV'DEN

Erkeklere mesaj attıktan 10 dakika sonra dışardan korna sesi geldi kızlarla aşağıya indik. Siyah bmw ye bindik yol boyunca herkes sessiz oldu.Eve gelince içeri girdik evde genelde siyah ve mavi tonları hakimdi.
-bizi kırmayıp geldiğiniz için teşekkür ederiz bayanlar (Tankut)
-EE ne hazırladınız bakalım
-Tarhana çorbası, sarma, makarna (Tankut)
Vayy baya marifetliyiz baylar
-buyurun oturalım ozaman(berk)
-peki(aslı)
( Eğik ve altı çizgili olanlar erkeklerin Düşüncesi.) ##Eğik ve kalın altı çizililerde kızların düşüncesi ##
Ahh çok güzel gülüyor Aslı yaa. AA Berk kendine gel oğlum ne diyorsun sen.

-yemekler çok güzel olmuş baylar ellerinize sağlık(merve)
-beğenmenize sewindim (Eren)
Allahım o nasıl bakıştır gözlerine kurban.Ne kadar yakışıklıymış yakından amann kendine gel merve saçmalama(merve)

-yemeklerimizi de yediğimize göre napalım.
-bece şişe çevirmece oynayalım (Tankut)
-olabilir aslında
-Ozamn ben bir şişe bulup geleyim(yağız)
-tamam
Yağız mutfaktan şişe alıp geldi. Orta koydu.
Aslı ve berkin arasında durdu soru kısmı aslı cevap kısmı berkteydi.
-doğruluk mu cesaret mi?
-doğruluk
-daha önce aşık olduğun biri oldumu?
-evet
Şişeyi aslı çevirdi eren ve Tankut arasında durdu soru kısmı erendi.
-doğruluk mu cesaretlik mi? (Eren)
-Cesaret (Tankut)
-berkin yanağına en seritinden tokat at
-ikizim sana yazık olcak ama oyun kuralı bu (Tankut)
-İkizmii(kızların hepsi)
-ewet..neyse biz oyuna dönelim demi kardeşim (Tankut)
-Evet kaderimiz neyse razı olcax napak?
Tankut en şerrinden tokat attı.
Tankut berke tokat atınca Bir an bana vurulmuş gibi hissettim aman kızım sana ne oluyor erkek o ona bişe olmaz .(aslı)
Saat geç olunca kızları dürtükledim onlarda ne dediğimi anlamış olsa gerek ki
-bize müsade saat epey geç oldu(almina)
-O zaman ben bırakırm sizi(Tankut)
Dedi bizde hazırlandık arabaya bindik.
Eve gelince teşekkür edip eve girdik. Acaba Rüya şuan ne yapıyordur nerde kalıyordur?...

RÜYA'DAN

Sabah geldimize dair yapılan anonsla uyandım. Londraya, hayatımın değişeceği yere geldim. Uçaktan inip arkadaşım Asya'nın yanına geldim. Asya benim 4 senelik arkadaşım
-selamm
-selammmm (Asya)
-Görüşmeyeli uzun zaman oldu özledim seni
-bende çok özledim seni (Asya)
Dedi. Tebessüm ettim eve kadar sessiz kaldık zaten yorgundum yarın da dövüş sanatı alabileceğim yerleri araştırıcam.
Kardeşlerime mesaj atma hissi duydum geldiğime dair. Küstüler mi acaba? Hemen WhattsAp' taki grubumuz 'KanKardeşim' adlı gruba girdim. Hemen mesaj attım :
"Bana küstünüz mü canlarım? Yoksa unutur gider mi dediniz? Ben haber vermek istedim belki merak edersiniz diye, ben uçaktan indim. :)"
Diye yazmamla kızlar hemen yazmaya başladı :
-Kızılııım : Küsmek nedir lann delirdin mii? İnsan kardeşine küser mi?
-Mervişiiim : Aşkımm üzme sen kendini yaa sakınn.
-Aslışııım : Biz biliyoruz durumunu bu yüzden kırıldık sanma yaa yeriiim.
-Alminiiiş : Üzüldüğümüzü sanan minik kalbini yesinler. Kıyamam kiii...
-Yaa amaa ben sizi seviyorumm ben ya
kızların hepsi
-Ben dee / Biz deee
Gibi şeylerle karşılık verdiler.
-Alminiiiş : Mervee kalk çayııı demleee.
-Merviiiş : Neden ben Allah Allah?!
-Alminiiiş : Kimse senin gibi yapamıyor elinden çıkanlara bayılıyorum tatlııımm.
-Merviiiş : Yaa ama böyle deyince de reddedilmiyor kii. -Kızılııım : Kızlar aynı evin içinde buradan konuşuyorsunuz farkında mısınız?
-Alminiiiş : Artık sen de öyle yaptın sjsjsjjsjsjsjsj
Tüm kızlar sjsjsjjsjsj / askakakssjlsjdlshsındmnh a benzer şeyler yazdılar. Güldüm.
-Ama böyle kavgalarınızı bile özledim şimdiden işimii zorlaştırdınıız.
Dedim ve kızlarla baya bir konuştuk. Yaklaşık dört saat falan. Sonra herkesin uykusu gelmiş olacaktı herkes aynı dakika iyi geceler yazmıştı. Ben de dahil. Sonra gülüştük. Ve aynı gökyüzü altında, belki de aynı yıldıza bakarak uykuya daldık ...












Umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın. Kitapın gidişatı hakkında fikir ve önerileriniz varsa yorumla veya özelden bildirmenizi rica ederiz. İyi Gecelerrr. :))))



SON NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin