Po raz kolejny zostałam nominowana przez SelenHoward
Rany, bardzo Ci dziękuję 😘1. Jakie jest twoje ulubione zwierzę?
Kocham pieski. One najbardziej przywiązują się do człowieka. Uwielbiam bawić się z moim pieskiem, a kiedy widzę jak merda ogonem na mój widok, robi mi się ciepło na sercu <3
2. Co twoim zdaniem jest lepsze, PC czy laptop?
Osobiście wolę PC, bo można powiedzieć, że się na nim wychowałam. Jak byłam mała, nie miałam laptopa, tylko komputer.
3. Wymień 5 znienawidzonych przez ciebie rzeczy/czynności.
1) oliwki - zawsze chce mi się po nich rzygać, ble
2) wstawanie o wczesnej porze (do szkoły mogę wstać, ale ciężej jest o np. 5 rano)
3) zbyt gorzka i mocna herbata - po prostu nienawidzę. Wolę słabą i do tego słodką
4) mycie naczyń (o czym już wspomniałam w poprzednich nominacjach)
5) długiej i monotonnej jazdy samochodem/pociągiem/autobusem4. Lubisz brokuły?
W zupie - owszem, lubię. Ale gotowanych bez niczego raczej nie zjem.
5. Umiesz lub chciałabyś nauczyć się grać na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim?
Od 11 lat gram na bandurze. To bardzo stary instrument, który ma (mniej więcej) 64 struny.
Jak ktoś nie wie, jak wygląda, załączam zdjęcie:W podstawówce chodziłam też do szkoły muzycznej i uczyłam się gry na skrzypcach, ale zrezygnowałam po dwóch latach.
A chciałabym umieć grać na fortepianie :)6. Nominuj 5 osób
Robi się!
SelenHoward
MadieAdy
agagatata
Bejbe713
KnockOutTFPytania:
1. Wolisz słońce czy deszcz?
2. W jakiej jesteś klasie/gdzie pracujesz?
3. Ulubiony aktor/aktorka?
4. Jakie bajki oglądałaś w dzieciństwie?
5. Telewizor czy komputer?
6. Twój wymarzony samochód?
7. Wolisz herbatę czy kawę?
8. Podoba ci się Twoje imię?
9. Jak często ładujesz telefon?
10. Jakiej długości masz włosy?To wszystko :)
Trzymajcie się! :*