Nominacja od SelenHoward
Dzięki! ;)Pytania:
1. Masz ulubiony smak gumy do żucia?
W sumie to rzadko żuję gumę, ale pamiętam, jak byłam mała, to bardzo lubiłam jabłkową.
2. O czym był najdziwniejszy fanfik, jaki kiedykolwiek przeczytałaś?
Był to fanfik o wybrance bogów, która kochała trzech facetów (byli to członkowie 1D o ile się nie mylę), potem zabiła dwóch z nich, a z trzecim żyła długo i szczęśliwie, itp, itd. Jedna rzecz mnie najbardziej uderzyła w tej "książce" - życie głównej bohaterki było ciężkie (albo tak to opisuje autorka), ale na manicure i pogaduszki z przyjaciółką miała czas. A, i jeszcze bohaterka miała błogosławieństwo wszystkich bogów, więc gdzie tu, do cholery, "ciężkie życie"? Oczywiście chyba nie muszę wspominać o błędach ortograficznych, stylistycznych, interpunkcyjnych, itd. Ale nie takich małych błędów - ich nadmiar aż bije po oczach!
3. Czy jest zwierzę, które zawsze chciałaś mieć? Jeśli tak, to jakie?
Kiedyś chciałam mieć psa. Teraz mam, więc moje marzenie się do spełniło :)
4. Znienawidzona lektura szkolna?
"Dziady" A. Mickiewicza
Wszystkie części. Bez wyjątku.5. Wymień swoje 3 ulubione potrawy
Pizza, spaghetti i lasagne
Powiało Włochami 😂
6. Gdy myślisz o "smakach z dzieciństwa", to co ci przychodzi na myśl?
W tej chwili, gdy przywołam sobie obrazy z dzieciństwa, przypomina mi się domek Barbie i lalki, którymi się bawiłam. Nie wiem, czy dobrze zinterpretowałam to pytanie.
7. Jaka była twoja ulubiona bajka z dzieciństwa?
Mała Syrenka, Tabaluga, Shrek, Krecik
8. Jest jakiś przedmiot, który koniecznie chciałabyś mieć w swoim mieszkaniu/pokoju?
W tej chwili mam wszystko czego potrzebuję, a jeśli coś chciałabym mieć, to zbieram pieniądze na tę rzecz. A jeśli to coś pilnego, to rodzice się dokładają.
9. Jakiej piosenki słuchasz teraz najczęściej?
X Ambassadors - Torches
Kocham 😍
10. Jaki jest twój wymarzony zawód?
Psycholog - ale to raczej nie wypali, dlatego myślę nad terapią zajęciową.
11. Nominuj minimum 3 osoby
Pytania są fajne, więc myślę, że będzie się Wam przyjemnie na nie odpowiadało (o ile chcecie xD)
To tyle :) Miłego wieczoru!