Jeszcze jedna nominacja od Bejbe713 :D
Pytania:
1. Co sądzisz o przyjmowaniu uchodźców z Syrii i Iraku?
To jest dość ciężkie pytanie, ale postaram się na nie odpowiedzieć. Uważam, że powinniśmy przyjmować uchodźców, jednak muszą być postawione pewne warunki.
Przede wszystkim wszyscy uchodźcy powinni być poddawani ścisłej kontroli, czy nie mają przy sobie broni, ani innych podejrzanych rzeczy. Wiem, że to nie jest takie proste, bo to, co się teraz dzieje w Europie i w innych regionach świata jest okropne.
Terroryście wystarczy zwykły nóż albo uprowadzona ciężarówka, żeby dokonać zamachu, a przecież tego nikt nie może przewidzieć.
Jednak z drugiej strony nie wszyscy muzułmanie to terroryści. Patrząc z perspektywy bardziej humanitarnej, całkowita kontrola nad kimś, kto też jest człowiekiem i zasługuje na takie samo życie jakie ma zwykły Europejczyk, wydaje się dość trudne.
Wiadomo, inna kultura, religia, zwyczaje.Wiem, że zdania są bardzo podzielone, jedni mówią, żeby wpuszczać uchodźców, drudzy, że nie przyjmować ich w ogóle. Jednak to też są ludzie, którzy szukają lepszego życia, uciekając od wojny. Potrzebują bezpieczeństwa, a my - jako ludzie wykazujący się człowieczeństwem - powinniśmy im pomóc.
Jednak wiadomo, to nie jest takie proste, bo zawsze istnieje ryzyko zamachu.
2. Czy znasz jakieś parodie Transformers?
Ojeeej, nie znam xD
3. Co sądzisz o ludziach znęcających się nad zwierzętami?
Są bezmózgami. Jak można znęcać się nad zwierzęciem, które w niczym nie zawiniło? Tego prawdopodobnie nigdy się nie dowiemy.
4. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
Lubię słuchać to co wpadnie mi w ucho.
5. Wygrałaś 10 mln w Totka. Na co je wydasz?
Połowę kasy wydałabym na podróże, jakiś ładny domek, rozdałabym mojej rodzinie i przeznaczyłabym na różne fundacje. Natomiast drugie 5 mln bym zainwestowała.
6. Masz jakieś ulubione danie?
Lasagne i spaghetti 😄
7. Lubisz dzieci czy raczej starasz się ich unikać?
Staram się unikać, ale nie dlatego, że ich nie lubię, tylko dlatego że nie mam do nich podejścia xD
8. Przystąpisz do Autobotów czy Decepticonów? Odpowiedź uzasadnij.
Do Autobotów, bo chciałabym razem z nimi bronić Ziemi :D
9. Wierzysz w zabobony?
Nope
10. Wyjazd w góry czy nad morze?
Morze 😊
To wszystko :)
Pozdrawiam!