6

659 32 3
                                    

Gigi yavaşça Zayn'e yaklaştı ve uyurken resimlerini çekti. Kendisinin üzerine bir emoji koydu ve Instagram'a girdi. Fotoğrafı paylaşırken altına şöyle yazdı;
"Yeni sevgilimi görmek için sabırsızlananlar?"

***

Hızla merdivenleri indi ve mutfağa girdi. Harry mutfaktaydı. Masada oturmuş kahvesini içiyordu.
"Günaydın."dedi Gigi. Sinirliydi ama, sevdiği adam onu seviyor muydu? Belki de ona sadece oyun oynuyordu? O da masaya oturdu.
"Acı bir kahve yapar mısın?"dedi hizmetliye dönerek.
"Hemen efendim." Harry'e bakarak,
"Zayn nelerden korkuyor?"dedi.
"Ee..."dedi Harry. Çok ani bir soru olmuştu.
"Karanlıktan ve böceklerden aşırı korkar."(ehehehehe ben.) Gigi sırıttı.
"Tamam. Şey sende evinin anahtarı var mı?"
"Evet.. Bir yedeği var ama neden?"
"Sadece sordum."dedi ve önüne koyulan kahveden bir yudum aldı. Harry ayağa kalktı.
"Taylor'a bakacağım." Harry mutfaktan ayrıldığında kahvesini içmeye devam etti.Daha sonra mutfağa giren kişiye döndü.
"Günaydın."dedi Zayn uykulu gözleriyle. Gigi ayağa kalktı ve yanına gitti.
"Günaydın sevgilim."Zayn'i kısaca öpüp geri çekildi.
"Ne?" Gigi masaya oturdu .
İçeri Taylor girdi.
"Günaydın Tay."
"Sanada."dedi Taylor esnerken.
"E hadi ama! Ne kadar da uykulusunuz."
"Senin için söylemesi kolay,"dedi Taylor.
"Saat dokuz buçukta uyudun!"
Gigi onu umursamayıp ayağa kalktı.
"Bu akşam parti var. Gidip hazırlanmalıyım."
Taylor sıkıntıyla nefes verdi.
"Giyecek bir şey bulmak en az iki saat sürer!" Gigi öpücük yolladı ve evden çıktı. Zayn'e ders vermeliydi. Evine doğru ilerlemeye başladı.

Vardığında eve girdi ve hemen odasına çıktı.
"Arden, bana bir şeyler hazırlar mısın? Açlıktan ölüyorum!" Giyinme odasına girdi ve kıyafetlere bakmaya başladı. Yüzlerce elbise vardı. Hangisini giyecekti? En son bir elbiseye karar verdi ve onu aldı. Ardından altına ayakkabılarını seçti. Oradan çıkarak odasına girdi ve saçını topladı. Üstüne rahat bir şeyler giyerek odasından çıktı. Mutfağa girdi ve hazırlanmış olan masaya oturdu.(hayır sandalyeye oturdu.) Bir şeyler yedikten sonra ayağa kalktı ve salona geçti. Televizyonu açtı ve akşama kadar izledi.

Taylor
-Hazır mısın?
-Gigi?
-Giyiniyorum.

Odasına çıktı ve giyindi. Makyaj masasının önüne geçti. Saçını topuz yaptı ve makyajını yapmaya başladı.
En sonunda, mükemmel görünüyordu.

En sonunda, mükemmel görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zayn'e gelirsek.. O ise Gigi'nin bugün ona sevgilim demesini düşünüyordu. Sarhoş muydu? Yoksa delirmiş miydi?

***

Zayn kırmızı halıda yürüyerek ilerlemeye başladı. Ona özel ayrılan masaya yönlendirildi. Masaya oturdu ve önüne konulan şaraptan biraz içti. Daha sonra gelen topuk sesleriyle kafasını çevirdi. Bulunduğu yer fazla kalabalıktı ama herkes gözlerini girişe çevirmişti.
İşte, bu Gigi'ydi. Gigi Zayn'i görünce yanına yaklaştı. Sarıldı ve yanındaki sandalyeye oturdu. Salon yeterince dolduğunda herkes dans etmeye başlamıştı. Harry Taylor'u kaldırırken Zayn'i dürttü. Zayn Gigi'ye dönerek ayağa kaktı ve dans teklif etti. Gigi gülümsedi ve Zayn'in elini tutarak piste yürüdüler.

***

Good For You çalıyordu.Dans devam ederken Gigi Zayn'in kulağına eğildi.
"Beğendiğin dar elbiseyi giyeceğim,
Saçımı güzelce toplayacağım.."
Zayn ona eşlik etti.
"Ve kalp ritmin benim tenimde değişsin." Gigi Zayn'i öpmeden önce bir şeyler söyledi.
"Çünkü senin için iyi görünmek istiyorum."

Bölüm Sonu.

Zigi//Texting{Z.M.}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin