12

463 28 9
                                    

Nefes nefese gözlerimi araladım. Gigi tam yanımdaydı. Üstünde parti gecesi giydiği elbise vardı.
"Gigi?"dedim boğuk sesimle.

"Zayn lütfen beş dakika daha."bulunduğumuz yere baktım. Benim evimdeydik. Olanları hatırlamaya çalıştım.

"Gigi uyan!"gözlerini açarak doğruldu.

"Efendim sevgilim."dedi yüzümü okşayarak.

"Dün neler oldu?"

"Dans ettik, beni öptün, ve buraya gelip uyuduk."

"Tanrı'm şükürler olsun!"diye bağırdım ve Gigi'yi kaldırıp etrafımda döndürdüm. Her şey tamamen bir rüyadan ibaretti! Bütün bu olayların tümünü bir gecede kafamda kurgulamıştım.

"Zayn! Dikkatli ol düşeceğiz!"Gigi gülüyordu. Onu indirip sımsıkı sarıldım.
Başına öpücükler kondurup tekrar sarıldım. O hafızasını kaybetmemişti!

"Çok korktum."dedim.

"Neden sevgilim?"

Olanları ona tek tek anlattığımda bana sarıldı.
"Üzülme sevgilim, geçti gitti. Bir kâbustu sadece."başımı salladım.
"Hadi sen Emma'nın odasından birkaç parça eşya al giyin. Kahvaltı yapıp film izleriz."başını salladı ve odadan çıktı. O sırada telefonuma gelen mesaj sesiyle kafamı sağ tarafa çevirdim. Elime alıp kilidi açtım.
Harry
-Nerdesin?
-Dün gece çıkıp gittiniz.
-Sizi merak ettim.
-Akşam buraya gelin.
-Konuşuruz.
Telefonu bıraktım ve lavaboya ilerledim. Sevinçten ne yapacağımı şaşırmıştım. Yüzümü yıkayıp aşağıya indim ve kahvaltı masasına, Gigi'nin yanına oturdum.

"Nasıl uyudun?"

"İyi."dedi ve ağzına bir şeyler attı.

"Bugün için bir planımız var mı?"

"Harry ve Taylor gelecek, beraber akşam yemeği yer ve film izleriz. Yani eğer yapmak istediğin başka bir şey yoksa?"

"Hayır,"dedi ve gülümsedi.

"Yok."

"Peki. Bugün benimle klip çekimine gelmek ister misin?"

"Evet! Çok isterim."

"Hadi öyleyse."odama çıkıp giyindim ve aşağıya indim.

"Ben hazırım."evden çıkıp arabaya bindik ve klip çekiminin olacağı yere vardık.

İçeri girdim.

"Üzgünüm çocuklar, geciktik."Taylor ağzındaki lokmayı yutmaya çalıştı.

"Soron do-"lokmayı yuttu ve tekrar etti.

"Sorun değil."Gigi'yi gördüğünde güldü ve ayağa kalktı. Harry yanındaydı.

"Tay!"sarıldıklarında Taylor'un beni görmemesi için hızlıca koltuğa oturdum ve yedikleri yemeklere göz attım. Biraz yedikten sonra hiçbir şey olmamış gibi parmaklarımı yalayıp kalktım.

"Ne zaman başlıyoruz?"

Yönetmen işimizin uzun süreceğini söylemişti. Bu yüzden Harry'e haber verdim.
-On ikide barda olun.

***

"İyi iş çocuklar. Şimdi Zayn, senin oynadığın karakter, eşyaları fırlatacak. Tamam?"
"Peklâlâ."komutu aldığımda masayı duvara doğru fırlattım.
"Kestik! Harika. Dağılabilirsiniz. Yarın tekrar burdayız."saat on bir olmuştu. Taylor'la fotoğrafımız çekildikten sonra çıktık ve bara doğru ilerledik.

Bara giriş yaptığımızda birine çarptım. Kafamı kaldırdığımda onu gördüm.


Yine beeen. Nasılsınız? Bugün size çok mutlu olacağınız bir bölüm yayınlıyorum. Eğer gelen kişiyi tahmin eder, ve tüm bölümleri beğenirseniz, bir kişiye BÖLÜM İTHAFI var.
Hepiniz seviliyorsunuz.♡♡♡

Zigi//Texting{Z.M.}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin