9

596 25 30
                                    

Multi *-*

Tekrar dudaklarıma yaklaştığında onu ittim.
"Bu yanlış."
"Bu.. Bu çok yanlış."üzüntüyle bana baktı.
"Biliyorum ama.."tekrar dudaklarımı öptü ve geri çekildi.
"Bu seni mutlu etmiyor mu?"dediğinde,
"Haklısın."dedim.
"Ama biliyorsun, sen bir kızsın ve bende b-"lafımı böldü.
"Bu hiçbir şeye engel değil ki."dedi gülerek.
"Ben Zayn'i üzmek istemiyorum."dedim bir çırpıda.
"O zaman üzme. Onunla çık. Ben senin gizli sevgilin olayım."dedi ve tekrar bana yaklaştı. O sırada çalınan kapıyla geri çekildi.
"Saklan!"dedim fısıltı halinde. Başını sallayarak koltuğun arkasına geçti. Kendimi basılmış gibi hissediyordum. Kapıyı açtığımda içeriye Zayn girdi.
"Gigi."dedi. Öylece suratına bakıyordum.
"Zayn? Ne işin var bu saatte?"
"Haklısın, saat beşe geliyor."dedi. Onu içeri aldım.
"Bir sorun mu var?"dedi koltuğa otururken.
"Tedirgin görünüyorsun."başımı hızla iki yana salladım.
"Hayır. Sana içecek bir şeyler getireyim. Keyfine bak." Mutfağa ilerlerken Perrie'yi koltuğun arkasından çıkarmış, peşimden sürüklemeye başladım. Onu sandalyeye oturttum.
"Sen ne içiyorsun?"ayağa kalktı.
"Gigi, onu yollamalıydın."
"Ah, maalesef bunu yapamam. O beni her zaman evine davet ediyor."güldü.
"Kızlardan hoşlanmadığını biliyorum. Bende hoşlanmıyorum."dudaklarıma eğildi.
"Ama senden hoşlanıyorum."elimi yanağına götürerek öpmesine karşılık verdim.
"Gigi!"duyduğum sesle kafamı çevirdim.
"Zayn, görün-"
"Sana inanmamam gerektiğini biliyordum."dedi ve tezgahtaki şarap şişesini alarak bana fırlattı.

-

Zayn öfkesini giderdikten sonra gözündeki 'öfke' perdesi kalkmıştı. Gigi'nin yerde yattığını fark ettiğinde elini saçlarına götürdü.Sevdiği kızın kafasına şişe fırlatarak onu ölüme sürüklemişti. Perrie ona bağırmaya başladı.
"Tanrı seni kahretsin Zayn!" Gigi'yi taşımaya çalıştı. Ama başaramadı. Zayn'e döndü.
"Aval aval bakma, Gigi'yi al!"Zayn kendine gelerek Gigi'yi kucakladı. Evden çıkarak arabanın arka koltuğuna Gigi'yi yatırdı. Perrie ön koltuğa oturdu. Zayn sürücü koltuğuna geçip gaza bastı. Ağlıyordu. Bir eli yumruk şeklinde ağzındaydı. Saçları dağılmıştı. Perrie çok sinirliydi.
"Hayatımda ilk defa bir kızı sevmiştim,"dedi ve Zayn'e döndü.
"Ve sen onu öldürdün!" Zayn gaza daha çok yüklendi.
"O ölmeyecek. Anladın mı o ölmeyecek!"

***

"Tanrı aşkına Gigi.."dedi Zayn bitkin halde.
"Uyan artık güzelim. Aç şu güzel gözlerini."ona ne kadar kızgın olsa bile, yapamıyordu. Ondan ayrı kalamıyordu. İçeri girmek için doktorlara tekrar yalvarmaya başladı. Ama yine başarısız olmuştu. Kafasını çevirerek geldikleri yöne baktı.
Yerler damla damla kanla doluydu.
Perrie'ye baktı. Hıçkırarak ağladığını gördü. Başını iki yana salladı. Sonra düşünmeye başladı.
Gigi neden Perrie'yi öpüyordu? Gerçekten kızlardan mı hoşlanıyordu?
Gözlerini silerek koltuğa oturdu. İçeriden çıkan doktoru gördüğünde hızla ayağa kalktı.
"Durumu ne?"diye sordu.
"Şu an iyi. Saat yedi gibi taburcu olabilir."başını salladı Zayn.
Ve öylece oturup saatin yedi olmasını bekledi..
Gigi hastaneden çıktıktan sonra, bir seçim yapması gerekiyordu.
Perrie mi, yoksa Zayn mi?

//

Tekrardan merhaba. Ay ilham gelmiyor artık şu hikayeyi yazarken. Sizce, Gigi Perrie'yi mi seçecek, yoksa Zayn'i mi?
Yorum yazarsanız sevinirim *-* sizi seviyorum tatlı okuyucular *-*

Zigi//Texting{Z.M.}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin